دو مدال برنز ره آورد تلاش بوکسورهای همدانی در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۱:۴۰
کد خبر: ۳۳۸۲۵۵
دو مدال برنز ره آورد تلاش بوکسورهای همدانی در مسابقات قهرمانی کشور
دو بوکسور همدانی در بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور به دو مدال برنز دست یافتند.

مربی تیم بوکس همدان در این رقابت ها در گفتگو با خبرگزاری برنا در همدان گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور با حضور 210 ورزشکار از سراسر کشور به میزبانی سالن 3 هزار نفری ولایت، ارومیه برگزار شد.

وی افزود: تیم همدان که به دلیل رتبه 27 سال گذشته تنها مجوز حضور چهار بوکسور را در این رقابت ها داشت توانست دو مدال ارزشمند برنز را بدست آورد.

سعید نوروزی خاطر نشان کرد: در وزن 49 کیلوگرم این رقابت ها میثم صادقی بوکسور خوب استان در مرحله نیمه نهایی به مصاف شهرام جلالی از آذربایجان غربی رفت و متاسفانه به دلیل پارگی از ادامه مبارزه انصراف داد و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

وی تصریح کرد: در وزن 75 کیلوگرم نیز محمود خزایی دیگر بوکسور استان در مرحله نیمه نهایی به مصاف سیدشاهین موسوی از تهران رفت و در حالی که مبارزه این دو در سه راند مساوی به پایان رسید داوران دست حریف تهرانی را به عنوان فرد پیروز بالا بردند تا دومین مدال برنز تیم همدان نیز در این رقابت ها بدست آید.

مربی تیم بوکس همدان افزود: عملکرد بوکسور های همدان در این رقابت ها مطلوب بود و احتمالا محمود خزایی و میثم صادقی پس از این رقابت ها به اردوی تیم بوکس کشور دعوت شوند و رتبه استان نیز نسبت به سال گذشته چند پله صعود داشته باشد.

نظر شما