ضمیری کامل سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۸:۵۷:۲۱
کد خبر: ۳۳۹۱۴۷
ضمیری کامل سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان شد
طی حکمی از سوی منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان، علی ضمیری کامل به عنوان سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ معارفه سرپرست جدید معاونت ورزشی اداره کل صبح امروز در نماز خانه اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار و علی ضمیری کامل به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.

ضمیری کامل دارای کارشناسی ارشد تربیت بدنی و از مربیان با سابقه و درجه A فوتبال استان به شمار می‌رود و در تیم های الوند و سرخپوشان همدان و ذوب و فلزات بهار مربیگری کرده است و به مدت دو سال نیز سرپرستی کانون مربیان فوتبال کشور را در همدان داشته است.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به پتانسیل بسیار بالای ورزش استان در سطح بین المللی و جهانی برنامه ریزی منسجم و دقیق هیات های ورزشی را رمز موفقیت بیش از پیش ورزش استان نام برد و افزود: ورزش استان همدان امروزه نقش بسزایی در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در ایران اسلامی ایفا می کند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق مداری و توسعه فرهنگ و منش پهلوانی را سیاست اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خواند و افزود: قهرمانی و فتح قله های موفقیت بسیار زود گذر است و تنها مرام و مسلک پهلوانی است که ماندگار است و هییچگاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد و مرحوم جهان پهلوان تختی نمونه این اخلاق و منش پهلوانی است.

رسول منعم در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای ضمیری کامل افزود: ورزش استان همدان گام های بسیار مهم و تاثیرگذاری در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در استان و ایران اسلامی برداشته است که با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و استفاده از تجارب پیشکسوتان ارزشمند ورزش استان و کارشناسان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان بتواند به جایگاه واقعی خود در سطح ورزش ایران اسلامی دست یابد.

وی انگیزه خالصانه خدمت به مردم استان و افزایش شاخص های رشد و توسعه ورزش در سایر بخش ها را یکی از مهمترین سیاست های اداره کل ورزش و جوانان همدان دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد با همدلی و همفکری و استفاده از ذخایر ارزشمند ورزشی استان اعم از رؤسا، دبیران و نواب رئیس هیأت های ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان، مربیان و داوران و نیز جوانان پاک، متعهد و اخلاقمدار و البته تلاش و همّت کارکنان خدوم مجموعه اداره کل در سراسر استان زمینه رشد هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان و به تبع آن توسعه فراگیر و کارآمد ورزش و امور جوانان را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز