فرماندار رزن:

۱۸۵۰ مسافر گرفتار در برف نجات یافتند

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۰۹:۰۴:۳۰
کد خبر: ۳۴۷۰۸۲
۱۸۵۰ مسافر گرفتار در برف نجات یافتند
فتحعلی حسینی یک هزار و 850 مسافر گرفتار در برف و کولاک در مساجد، حسینیه ها و پایگاه های امداد جاده ای این شهرستان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار رزن افزود: با توجه به ریزش شدید برف در رزن جلسه فوق العاده مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل و برنامه های لازم برای ایمن کردن راهها، اسکان مسافران و تامین ارزاق مسافران انجام شد.

وی بیان کرد: به منظور اسکان مسافران تمامی مساجد و حسینه ها تجهیز شده و وسایل گرمایشی و پتو به همراه تغذیه ، جیره خشک و آب برای مسافران پیش بینی شد.

وی افزود: همچنین نانواییهای این شهرستان از بامداد امروز دوشنبه پخت نان را آغاز کردند که به امین منظور سرکشی از روند فعالیت آنها صورت گرفت.

فرماندار رزن اضافه کرد: برای تامین مکان مناسب برای خودروهای در راه ماندگان و تامین امنیت وسایل و تجهیزات آنان نیز اقدامات امنیتی و انتظامی لازم انجام شد.

حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال می رفت برخی مسافران بعلت سرمای شدید بیمار شوند هماهنگی های لازم با اورژانس و مرکز بهداشت برای امداد رسانی به افراد بیمار صورت گرفته است.

وی افزود: با وجود بازگشایی راههای برون شهری این شهرستان ولی وضعیت برای تردد خودروها از رزن به قزوین مناسب نبوده و پلیس اجازه تردد به خودروها را نمی دهد.

وی گفت: هیچگونه سانحه منجر به فوت در مسیرهای برون شهری این استان رخ نداده و تنها شش مورد سانحه منجر به خسارت گزارش شده است.

شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

نظر شما