توزیع ۳ هزار قرص نان در بین مردم نیازمند همدان به مناسبت هفته وقف

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۱:۲۳
کد خبر: ۳۴۸۷۲۲
توزیع ۳ هزار قرص نان در بین مردم نیازمند همدان به مناسبت هفته وقف
حجت‌الاسلام علی حسینی از پخت و توزیع 3 هزار قرص نان در بین مردم نیازمند همدان در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به هفته وقف و اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در سطح شهر برگزار شده است.

وی از پخت و توزیع 3 هزار قرص نان در همدان خبر داد و تصریح کرد: این 3 هزار قرص نان در محله دیزج همدان به مناسبت هفته وقف پخته شد و در بین مردم نیازمند و بی‌بضاعت توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه اجرای نیت واقفان یکی از مهم‌ترین مباحث در ترویج فرهنگ وقف در جامعه است خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پخت این تعداد نان بیش از 5 میلیون ریال و از محل موقوفات و در راستای اجرای نیات امینانه واقفان خیراندیش بوده است.

این مسئول بیان کرد: اگر مردم در جریان اجرای وقف‌های انجام شده قرار بگیرند می‌توانیم شاهد ترویج فرهنگ وقف در جامعه بود.

حسینی با بیان اینکه وقف‌هایی با نیت اطعام‌دهی در شهرستان وجود دارد تأکید کرد: اطعام بیش از 2 هزار نفر در روزهای ابتدایی هفته وقف در این راستا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توزیع بیش از 3 هزار پذیرایی در بین نمازگزاران نماز جمعه از محل موقوفات در راستای اجرای نیت واقفان از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز