آغاز به کار سینما فلسطین همدان

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۰:۳۳
کد خبر: ۳۴۹۸۶۵
آغاز به کار سینما فلسطین همدان
سعید شرفی با تاکید بر اینکه یکی از سالن‌های سینما فلسطین به اکران سینما هنر و تجربه اختصاص یابد، گفت: با اکران دو فیلم، سینما فلسطین همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول امور سینماهای حوزه هنری همدان اظهار کرد: سینما فلسطین همدان از روز گذشته با اکران فیلم‌های «لوک خوش‌شانس» و «چهارشنبه خون به پا می‌شود» فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه اکران سالن شماره یک سینما فلسطین در سانس‌های 9، 11، 15، 17 و 19 انجام می‌شود، افزود: سالن شماره 2 نیز در سانس‌های 9:30، 11:30، 15:30، 17:30 و 19:30 اکران فیلم دارد.

مسئول امور سینماهای حوزه هنری استان همدان با تأکید بر اینکه باید یکی از سالن‌های سینما فلسطین به اکران سینما هنر و تجربه اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: سینما فلسطین همدان با همکاری استانداری و حوزه هنری و با صرف 2 میلیارد تومان اعتبار به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه در ساخت و تجهیز سینما فلسطین موسسه سینماشهر و موسسه بهمن سبز نیز همکاری داشتند، گفت: سالن‌های اکران سینما فلسطین به سیستم دالبی دیجیتال مجهز هستند.

گفتنی است، سینما فلسطین پس از وقفه 10 ساله در ایام برگزاری جشنواره فیلم نوجوان همدان راه‌اندازی شد اما پس از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از چرخه اکران خارج شد و از روز گذشته با اکران در دو سالن رسم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز