مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران در گفت‌وگو باخبر نگار برنا:

شورای نگهبان چشم بیدار مردم در انتخابات است

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۳:۴۴
کد خبر: ۳۵۱۲۶۰
شورای نگهبان چشم بیدار مردم در انتخابات است
سلگی گفت: شورای نگهبان در انتخابات حساس مجلس و خبرگان رهبری اسفندماه چشم بیدار مردم است تاکرسی‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز کشور به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران در حاشیه مراسم یادواره شهدای روستای وشت در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در نهاوند اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون بهترین انتخابات در بین کشورهای حامی دمکراسی در ایران برگزارشده است و این نتیجه مجاهدت شهدای گرانقدری است که برای حفظ تمامیت ارضی جان‌فشانی کردند.

 

وی گفت: اگر افرادی مانند ۱۶ شهید سرافراز روستای وشت در کشور نبودند امروز معلوم نبود که چه کشورهایی برای ما تصمیم می‌گرفتند و چه افرادی به شکل فرمایشی به مجلس می‌رفتند.

 

سلگی افزود: در آستانه انتخابات بسیار حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای هستم و باید در مورد افراد اصلح و دارای صلاحیت که تأییدیه شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های نظارتی را گرفته‌اند جوی تحقیق کنیم که اصلح را انتخاب کنیم تا کرسی‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز کشور به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

 

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران اظهار داشت: برای شناخت فرد اصلح معیارهای بسیار خوب است که با مراجعه به آنها می‌توان انتخاب بهتری را انجام داد که مهمترین معیار اصلح تبعیت از رهبری باسواد و تعهد نسبت به آرمان‌های اصلی انقلاب، مردم‌داری، پایبندی به خون شهدا است که مردم در انتخابات پیش رو باید مدنظر داشته باشند.

 

سلگی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد برگزاری یادواره شهدا مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست عنوان کرد: منزلت و جایگاه شهید و شهادت بسیار رفیع و بلندمرتبه است زیرا شهدای ما از مکتب عاشورایی اباعبدالله (ع) و رهنمودهای امام خمینی (ره) سرمشق گرفته‌اند.

 

وی گفت: مردم و جوانان ما اگر پایبند به خون شهدا و حفظ ارزش‌ها هستند نباید به حرف‌های دلسردکننده و منافقانه دشمنان و شبکه‌های ماهواره‌ای گوش کنند زیرا آنها با برنامه‌ریزی دقیق خود و هدایت مردم به سمت استفاده نادرست از ماهواره و اینترنت هستند تا اعتقادات و ایمان جوانان ما را ضعیف و سست جلوه دهند.

 

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران افزود: بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان و دیگر شبکه‌های اینترنتی و سرویس اجتماعی از هم‌اکنون تخریب انتخاباتی را شروع کرده‌اند زیرا آنها ترس از حضور حداکثری و خلق

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز