شورای ورزش ورسانه استان همدان تشکیل می شود

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۱:۴۱
کد خبر: ۳۵۱۸۵۴
شورای ورزش ورسانه استان همدان تشکیل می شود
حمدالله چاروسایی گفت: شورای ورزش و رسانه با حضور مدیران و فعالان رسانه ای استان همدان، در آینده ای نزدیک تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه استان همدان گفت: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان با اصحاب رسانه تعامل خوبی دارد و در جهت فرهنگ سازی ورزش و امور جوانان حرکت‌های شایسته‌ای از سوی رسانه ها در استان همدان شکل گرفته است

وی رسانه های گروهی را عاملی مؤثر در شکل گیری ارزش های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد ، در بخش ورزش محتوای برنامه ها و مطالب درج شده در رسانه ها می تواند تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش استان داشته که رسانه های گروهی در این راستا می توانند نقش مهمی داشته باشند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز همدان ، خبرگزاری ها و روزنامه های محلی و کشوری که تلاش مجدانه ای در راستای پوشش رویدادهای ورزشی و انعکاس آن داشته اند گفت: انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی در رسانه ها قطعا باعث رشد و توسعه استان و همچنین گام بلندی در سلامت اجتماعی خواهد بود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال این است که بیشترین پیوند را با رسانه ها داشته باشد چرا که ماهیت کار روابط عمومی چیزی جز ارتباط با محیط پیرامون و مجموعه ی خود نیست و تصمیم داریم در راستانی همین موضوع شورای ورزش و رسانه را شکل دهیم.

چاروسایی تصریح کرد: سیاستگذاری، برنامه ریزی، هماهنگی، توسعه و تقویت جامعه رسانه ای ،از مهمترین وظایف شورای ورزش ورسانه است که همراه با پیشبرد اهداف و ماموریت های اداره کل و همفکری صاحب نظران رسانه استان مورد اجرا قرار می گیرد.

وی افزود: اعضای شورای ورزش ورسانه استان همدان متشکل از مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیران و خبرنگاران ورزشی رسانه ها در استان خواهند بود و در این شورا در خصوص مشکلات و معضلات ورزش استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی با اشاره به این که رسانه فراگیرترین و محکم ترین پل ارتباط روابط عمومی با دنیای بیرونی است اظهار داشت: ماهیت کار روابط عمومی ارتباط با رسانه هاست و روابط عمومی که نتواند ارتباط محکمی با رسانه برقرار کند در کار خود موفق نیست. اداره کل ورزش و جوانان نیز به دنبال این است تا بیشترین پیوند را با رسانه ها داشته باشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز