انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بهار

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۵:۴۵
کد خبر: ۳۵۲۱۳۳
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بهار
باقری از دستگیری سه نفر از سرکردگان باندهای مواد مخدر و 21 نفر از اعضا و توزیع‌کنندگان در این باندها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار کرد: در پی خبری مبنی بر وجود یک باند سوداگر مرگ در شهر لالجین و اقدام به فروش انواع مواد مخدر توسط اعضای این باند در سطح وسیع، دستور شناسایی و دستگیری این سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار قرار گرفت. 

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار و انجام اقدامات شناسایی و بکارگیری شگردهای پلیسی در نهایت طی شبانه‎روز گذشته سه نفر از سرکردگان این باند توزیع مواد مخدر در شهر لالجین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ادامه داد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت در سطح شهرستان تعداد 21 نفر از خرده‎فروشان و سرانگشتان این باند نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: این باند سوداگر با اختفای دوربین مداربسته در اطراف ساختمان محل فروش، در هر یک از عملیات‎های دستگیری و بازرسی محل از حضور ماموران در محل مطلع و در فرصت مناسب اقدام به فرار و یا امحاء مواد می‎کردند.

باقری ادامه داد: با کشف دوربین اختفاء شده توسط کارشناسان خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار، این سه نفر سوداگر مرگ طی یک عملیات ویژه پلیسی در حین توزین مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: مقدار 80 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در این عملیات از این سه نفر سرکرده باند توزیع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه از تشکیل یک دوره دو روزه کلاس‎های آموزش شناسایی و برخورد با قاچاقچیان و نحوه جاسازی مواد مخدر در خودروها و منازل توسط رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: این کلاس‎ها با هدف توانمندسازی کارکنان انتظامی و راهور شهرستان بهار در مقابله همه‎جانبه با مواد مخدر و آشنایی با نحوه کشف مواد مخدر جاسازی شده، در ستاد انتظامی شهرستان بهار در حال اجراست.

نظر شما