معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان

ادارات از موازd کاری در اجرای برنامه های ورزشی دهه فجر خودداری کنند

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۶:۰۶
کد خبر: ۳۵۲۲۰۶
ادارات از موازd کاری در اجرای برنامه های ورزشی دهه فجر خودداری کنند
علی ضمیری کامل در نخستین نشست کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان همدان گفت: ادارات از موازنه کاری در اجرای برنامه های ورزشی دهه فجر خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نخستین نشست کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر با محوریت برگزاری برنامه های ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز و با حضور ضمیری کامل معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان  و سایر اعضا این کمیته در محل اداره کل ورزش و جوانان  برگزار شد .

 

بر این اساس بحث و بررسی برنامه های ورزشی در ایام دهه فجر و تنوع در برگزاری برنامه ها از مهترین موارد مطرح شده در این نشست بود .

 

ضمیری کامل معاونت توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین در جلسه، بر حضور پرشور ورزشکاران در مسابقات و فعالیت های این دهه تاکید کرد.

 

دبیرکمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ادامه داد: دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمانهای امام راحل ، انقلاب اسلامی و نقش ولایت فقیه است.

 

وی افزود : نقش ورزشکاران و قهرمانان و خصوصا جوانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی بدیل بوده و هرگز از اذهان تاریخی مردم کشور پاک نخواهد شد.

 

ضمیری کامل افزود: امیدواریم این کمیته بتواند ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش و جوانان استان را در تثبیت و ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی متبلور سازد.

 

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: امسال با همکاری و انسجام هئیت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها،برنامه های با شکوهی به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

ضمیری کامل افزود: در برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌دهی را دارند و مردم نقش اصلی و محور برگزاری و اجرای جشن‌‌ها هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید بستر سازی لازم را داشته باشیم و در برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر به گونه‌ای عمل شود تا مردم و نسل جوان بیشتر مورد توجه قرار گیرند و ارزش‌های انقلاب حفظ و به نسل جوان منتقل شود.

 

دبیر ستاد دهه مبارک فجر استان همدان گفت: باید در ایام گرامیداشت دهه فجر محتوای برنامه ها بر تبیین و تشریح دستاوردها و زوایا و ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در طول 37 سال گذشته استوار شود تا ضمن اثرگذاری بر آحاد مختلف مردم، به درستی پیام انقلاب به نسل جوان انتقال داده شود.

 

دبیر کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان همدان ، نسل جوان را آینده سازان میهن اسلامی برشمرد و دهه فجر را فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد. وی افزود: بزرگترین وظیفه مسوولان اطلاع رسانی مطلوب از خدمات انقلاب اسلامی در طول سی و هفت سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی است و دهه فجر فرصتی مناسب برای انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارزش های اسلامی به جهانیان است .

 

وی افزود: در قالب برنامه های تدوین شده دهه مبارکه فجر که با دقت و حساسی خاصی جمع بندی و اجرایی خواهد شد برنامه های مختلف در بخش جوانان ، ورزش قهرمانی ، همگانی و روستایی و عشایری با رویکرد فرهنگی و نشاط اجتماعی تدوین شده است.

 

ضمیری کامل افزود : برنامه فرهنگی ورزشی برای بانوان ، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا ، عطر افشانی قبور مطهر شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، حضور جامعه ورزش در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت ، همایش پیاده روی و کوهروی و دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی همزمان در سراسر استان ، حضور پر شور جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی که در طول این ایام در سطح استان حتی در روستاهها برگزار می شود که بخشی از مهم ترین این برنامه های دهه مبارکه فجر می باشد.

 

در پایان مسئول و نمایندگان تربیت بدنی ادارات به ارائه برنامه های پیش بینی شده خود پرداختند و نسبت به برگزاری مسابقات و جشنواره ها بصورت منظم و منسجم و همکاری مناسب با اداره ورزش و جوانان آمادگی خود را اعلام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز