رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان

تعداد بیماران مبتلا به آنفولانزا در استان رو به کاهش است

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۱:۱۷
کد خبر: ۳۵۲۲۱۲
تعداد  بیماران مبتلا به آنفولانزا در استان رو به کاهش است
موسوی بهار گفت: تعداد مبتلایان و فوتی های بیماری آنفولانزا در استان و کشور رو به کاهش بوده و آخرین آمار فوتی سه نفر در همدان بوده است و چند نفر نیز مشکوک به این بیماری فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فردی که مشکوک به آنفولانزا باشد و سابقه بیماری قلبی نیز داشته باشد او را در بیمارستان قلبی نظیر فرشچیان بستری نمی‌کنند تا بقیه افراد نیز گرفتار این بیماری شوند، خاطرنشان کرد: فرد مبتلا به آنفولانزا را به بیمارستان بهشتی که مرکز دیالیز و بیماری ریوی است انتقال نمی‌دهند چراکه خطر بزرگی برای این بیماران است.

وی ادامه داد: فردی که دچار بیماری قلبی بوده ممکن است دچار آنفولانزا، شکستگی و ... شود پس چون بیماری آنفولانزا مسری است ترجیحاً در بیمارستانی بستری می‌شود که ویروس قابل انتقال به دیگران نباشد.

موسوی‌بهار با بیان اینکه بیماران آنفولانزا در بیمارستان سینا بستری شده‌اند، گفت: کودکان نیز در بیمارستان بعثت بستری هستند اما این بیمارستان برای استفاده بزرگسالان نیز آماده شده و در صورت لزوم از ظرفیت آن استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اقداماتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد نفع جامعه در نظر گرفته می‌شود، گفت: در صورت امکان می‌توان از ظرفیت سایر بخش‌ها برای برخی از بیماری‌ها استفاده کرد و این بر اساس تخصص نتیجه‌گیری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد فوتی بیماری آنفولانزا در استان و کشور رو به کاهش بوده و آخرین آمار فوتی سه نفر در همدان بوده است و چند نفر نیز مشکوک به این بیماری فوت کردند.

وی افزود: این اطلاعات مربوط به هفته پیش بوده و خوشبختانه هم اکنون تعداد فوتی جدید نداشتیم و مراحل حاد این بیماری کاهش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز