رئیس کانون هواداران باشگاه پاس همدان

لیدرها نباید از خطوط قرمزی که برای آن‌ها ترسیم‌شده است عبور کنند

۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۶:۳۵
کد خبر: ۳۵۲۲۱۹
لیدرها نباید از خطوط قرمزی که برای آن‌ها ترسیم‌شده است عبور کنند
اسدالله ربانی مهر اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای در نیم‌فصل دوم برای ساماندهی لیدرهای تیم فوتبال پاس همدان داریم و لیدرها نباید از خطوط قرمزی که برای آن‌ها ترسیم‌شده است عبور کنند.

معاون فرهنگی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به منصوب شدن مدیر کانون هواداران تیم فوتبال پاس همدان، اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای در نیم‌فصل دوم برای ساماندهی لیدرهای تیم فوتبال پاس همدان داریم.

وی افزود: لیدرها نباید از خطوط قرمزی که برای آن‌ها ترسیم‌شده است عبور کنند.

رئیس کانون هواداران باشگاه پاس همدان با اشاره به اتفاقات بین دونیمه دیدار خانگی پاس برابر نفت مسجدسلیمان گفت: صبح قبل از این دیدار ما با لیدرهای باشگاه جلسه‌ای داشتیم و نکاتی را که باید گفته می‌شد را گوشزد کردیم.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: امتناع بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان برای ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم ربطی به تشویق هواداران نداشت و این موضوع از قبل توسط خود بازیکنان و دروازه‌بان پاس برنامه‌ریزی‌شده بود.

وی بابیان اینکه تماشاگران حق اعتراض به عملکرد بازیکنان و سرمربی تیم رادارند، بیان کرد: ما می‌گوییم اعتراض حق تماشاگران است و کسی هم نمی‌تواند آن‌ها را از این عمل منع کند اما مسائل غیراخلاقی و توهین نباید صورت بگیرد.

معاون فرهنگی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: هرکدام از لیدرهای باشگاه که از خط قرمز ما که رعایت اخلاق است عبور کند با هماهنگی نیروی انتظامی حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت اما لیدرها حق‌دارند به عملکرد بازیکن و سرمربی اعتراض کنند.

ربانی مهر بابیان اینکه فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد، بیان کرد: لیدرها با کمترین هزینه ممکن در سرما و گرما تیم خود را تشویق می‌کنند همه دیدند که در نیمه دوم دیدار نفت مسجدسلیمان تشویق هواداران و لیدرها نتیجه بازی را به سود پاس بازگرداند.

وی با اشاره به برنامه‌های نیم‌فصل دوم کانون هواداران پاس همدان گفت: تکریم و احترام به تیم میهمان، ساماندهی هواداران، احترام به قضاوت داور مسابقه ازجمله برنامه‌های ما است.

معاون فرهنگی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم در هر دیدار خانگی پاس یک برنامه فرهنگی برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز