بوکسورهای جوان همدانی برای نخستین بار مقام سوم کشور را بدست آوردند

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۰:۲۵
کد خبر: ۳۵۲۵۷۱
بوکسورهای جوان همدانی برای نخستین بار مقام سوم کشور را بدست آوردند
بوکسورهای همدانی در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور پنج مدال رنگارنگ کسب کردند و توانستند برای نخستین بار در تاریخ بوکس استان جایگاه سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس هیات بوکس همدان در این باره گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان بزرگداشت زنده یاد پرویز کشوری که با حضور 204 بوکسور از سراسر کشور به میزبانی استان مازندران شهرستان ساری برگزار شد، سه شنبه شب با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید و تیم همدان بر سکوی سوم ایستاد.

وی اظهار کرد: بوکسورهای همدانی در این رقابت ها تا این مرحله از رقابتها خوش درخشیدند و پنج مدال رنگارنگ کسب کردند که ابوالفضل کرمی در وزن 56 کیلوگرم توانست مدال ارزشمند طلا را کسب کند.

داوود دوامی تصریح کرد: در وزن 91 کیلوگرم یزدان گودرزی و در وزن 49 کیلوگرم نیما میرزایی نشان نقره را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 60 کیلوگرم شبیر زهروند و در وزن 75 کیلوگرم رامین شریفی مدال برنز به دست آوردند.

رییس هیات بوکس همدان گفت: در پایان این رقابت ها استان مازندران با 37 امتیاز قهرمان شد و تیم های لرستان ،همدان،کرمانشاه و گلستان دوم تا پنجم شدند.

وی یادآور شد: عملکرد بوکسورهای جوان همدانی در تاریخ ورزش استان بی نظیر بود و جا دارد از تلاش های مربیان و سایر اعضای هیات و حمایت های مدیر کل و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان که بیش از این رقابت ها به ما روحیه دادند تقدیر و تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز