نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس

افزایش مالیات ظلمی بود که در حق استان انجام شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۸:۴۶
کد خبر: ۳۵۳۰۲۷
افزایش مالیات ظلمی بود که در حق استان انجام شد
خجسته با تاکید بر اینکه سازمان مالیاتی برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص افزایش مالیات انجام داد که در این زمینه به استان همدان آسیب جدی وارد شد، افزود: مالیات در همدان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر گرفته شد و 52 درصد افزایش مالیات ظلمی بود که در حق استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در اجلاس ماهانه اتاق اصناف استان همدان با اشاره به اینکه مسئله بودجه 95 در مجلس شورای اسلامی پیش رو است، اظهار کرد: موضوع بودجه 95 و برنامه ششم توسعه دو موضوع مهم در مجلس است.

وی با بیان اینکه اصناف استان و کشور اگر مسائل و مباحثی مد نظر دارند می‌توانند ارائه دهند تا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مطرح شود، بیان کرد: از اقداماتی که در استان باید مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس پیگیری کنند موضوع رونق کسب و کار، حمایت از تولید، حمایت از اصناف، فعال کردن بازار، توریست و... است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمانی مجلس نهم آغاز به کار کرد که نفت فروخته شده اما پولی وارد کشور نشده بود، بیان کرد: اقتصاد کشور، براساس نفت بسته شده بود در نتیجه فشار، بر موضوع مالیات وارد شد.

وی با بیان اینکه ورود فشار اقتصادی بر مالیات موضوع اشتباهی بود که موجب شد که تولید نه تنها رشد نکرد بلکه روز به روز افت کرد، افزود: قوانین خوب بود اما چون از نظر مالی اثرگذار نبودند.

خجسته با تاکید بر اینکه سازمان مالیاتی برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص افزایش مالیات انجام داد که در این زمینه به استان همدان آسیب جدی وارد شد، افزود: مالیات در همدان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر گرفته شد و 52 درصد افزایش مالیات ظلمی بود که در حق استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در خصوص افزایش 52 درصدی مالیات مدیران استان باید پیگیر می‌شدند و به نمایندگان مردم در مجلس هم برای پیگیری موضوع اطلاع می‌دادند، ادامه داد: افزایش 52 درصدی مالیات ظلم و اتفاق ناگواری برای استان بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص افزایش 52 درصدی مالیات استان همدان جلساتی با وزیر اقتصاد برگزار شد و از ایشان سئوال شد که این افزایش 52 درصد نسبت به سال گذشته بر چه اساسی برای استان همدان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فشار روی دوش تولید، اصناف و مردم است، بیان کرد: تاریخ مانند این مردم را به خود ندیده است و فشار آوردن برای موضوع مالیات ظلمی بزرگ به مردم است.

خجسته یکی از اقدامات خوب نظام جمهوری اسلامی را موضوع برجام دانست و با بیان اینکه برجام تا بهمن ماه عملی و تحریم‌ها شکسته خواهد شد، افزود: پول‌های بلوکه شده که وارد کشور می‌شوند باید صرف تولید، اشتغال، فعال کردن تولید و ... شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز تولید مظلوم واقع شده است، ادامه داد: اتفاقات خوبی در استان همدان در حال انجام است که این اتفاقات در سایر استان ها رخ نداده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 75 درصد بودجه ملی در وزارتخانه ها است، بیان کرد: امسال یک‌هزار و 500 میلیارد تومان بودجه ملی وارد استان همدان شده است.

وی با تاکید بر اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد با ایجاد 30 هزار شغل امید مردم است، ادامه داد: هزار میلیارد تومان برای این پروژه از شستا گرفته شده و زیرساخت‌ها در حال پیگیری است.

خجسته با بیان اینکه پروژه‌های پتروشیمی ابن سینا و فولاد فامنین نیز در حال پیگیری است، بیان کرد: دولت اعتبار کافی ندارد در نتیجه باید پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی در ادامه در خصوص قطار همدان بیان کرد: قطار 175 کیلومتر به سمت همدان احداث شده و 40 کیلومتر دیگر در دست اقدام است تا محموله از روسیه وارد شود چراکه ریل هم اکنون وجود ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایستگاه راه‌آهن همدان 15 کیلومتر خارج از شهر بود که بعد از صحبت‌های انجام شده به نزدیک ترمینال و شهرک فرهنگیان منتقل شد.

وی با بیان اینکه در استان همدان یک‌هزار و 800 جاذبه توریستی وجود دارد و ورود هر توریست هشت شغل ایجاد می‌کند، بیان کرد: زمانی که توریست وارد شود بازار نیز فعال می‌شود.

خجسته با تاکید بر اینکه در آینده با وحدت، همدلی و به دور از سیاست‌کاری باید به سمت تحول رفت، افزود: در مجلس در خصوص مفاسد اقتصادی تحقیق و تفحص انجام شد.

وی با طرح این سئوال که چرا در برابر 3 هزار میلیارد، 7 هزار میلیارد و 12 هزار میلیارد سکوت کنیم؟، سخنان خود را به پایان برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز