صدور بیش از ۶۷ هزار فقره تسهیلات به واحدهای مسکونی روستائی در همدان

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶:۰۴
کد خبر: ۳۵۴۲۳۳
صدور بیش از ۶۷ هزار فقره تسهیلات به واحدهای مسکونی روستائی در همدان
حسن ظفری، از صدور پایان کار ۶۷ هزار و ۶۶۰ فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی به واحدهای مسکونی روستائی در همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: از سال 1384 تا کنون 693  هزار و 96 فقره سهمیه برای استان همدان درنظر گرفته شده است و در سطح روستاهای استان همدان  92 هزار و 131  فقره ثبت نام انجام شده است.

 

وی افزود: همچنین  تعداد86  هزار و 32 فقره پرونده به بانک های عامل معرفی و 76 هزار و 221  فقره با بانک عامل عقد قرارداد  صورت گرفته و  67 هزار و 660 فقره پایان کار صادر شده است.

 

وی تصریح کرد: با احتساب واحدهای بازسازی شده سیل و زلزله کبودرآهنگ و رزن تعداد واحدهای مسکونی بازسازی و مقاوم سازی شده قبل از سال1383 ، مجموعاً 86 هزار و 784 واحد مسکونی روستایی استان بوده  که معادل 49.5 درصد نسبت به کل واحدهای مسکونی روستایی استان بهسازی ، نوسازی و بازسازی شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: بیشترین واحد مسکونی بهسازی و نوسازی – بازسازی شده به تعداد 19 هزار و 235 واحد در شهرستان رزن و به تعداد 16 هزار و 133 واحد در شهرستان نهاوند می باشد.

 

ظفری با بیان اینکه کمترین واحدمسکونی بهسازی و نوسازی مربوط به شهرستان فامنین می باشد، گفت: کمترین واحدمسکونی بهسازی و نوسازی به تعداد یک هزار و 467 واحد مربوط به  شهرستان فامنین است.

 

وی افزود: فعالیت‌های این نهاد بر چهار محور شامل فعالیت‌های عمران روستایی، بازسازی و مسکن روستایی، مسکن شهری و صدور سند مالکیت خانه‌های روستایی ترسیم شده است.

 

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن استان در راستای رسمیت بخشیدن به مالکیت اماکن روستایی، همگام با برنامه‌های دولت و با تهیه نقشه ثبتی برای صدور سند مالکیت در سطح استان گام‌های بلندی برداشته اشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز