معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان:

همدان ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگر دارد

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۷:۴۵:۲۲
کد خبر: ۳۵۴۴۶۶
همدان ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگر دارد
علی خاکسار گفت: استان همدان ظرفیت لازم را جذب گردشگر دارد که به کمک آژانس‎های مسافرتی و هتل‎ها باید از این ظرفیت استفاده کرد تا شاهد پیشرفت هر چه بهتر استان در بحث گردشگری باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در مراسم افتتاح سی‌و‌ششمین دفتر خدمات مسافرتی در همدان اظهار کرد: استان همدان دارای 35 دفتر خدماتی مسافرتی است که امروز شاهد افتتاح یکی دیگر از این دفاتر بودیم.

وی با بیان اینکه از این 36 دفتر 23 دفتر در همدان و مابقی در شهرستان‎ها فعالیت دارند، گفت: استان همدان ظرفیت لازم را جذب گردشگر دارد که به کمک آژانس‎های مسافرتی و هتل‎ها باید از این ظرفیت استفاده کرد تا شاهد پیشرفت هر چه بهتر استان در بحث گردشگری باشیم.

مدیرعامل دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری «اطمینان پرواز» نیز هدف از راه‎اندازی این دفتر را رونق گردشگری استان همدان عنوان کرد و گفت: همدان نسبت به استان‎های گردشگر دیگر مهجور مانده است.

زهرا شفیع یاری با بیان اینکه ما می‌خواهیم گردشگران خارجی را به این استان دعوت کنیم و همدان را بیش از پیش بشناسند، افزود: همدان جاذبه‎های گردشگری منحصر به فردی را دارد.

رئیس هیئت مدیره این شرکت نیز به همدانی‌ها وعده داد و گفت: در بحث قیمت تورها خبرهای خوبی برای هم استانی‎های خود داریم.

احسان بام‎زر از برنامه‎های ویژه ورود گردشگران خارجی به استان خبر داد و گفت: برای شروع این کار در حال رایزنی با کشور اسپانیا هستیم تا مسافرانی از این کشور را به همدان آورده و ظرفیت‎های خوب استان همدان را به رخ جهانیان بکشیم.

نظر شما