شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان همدان عنوان استان برتر کشوری را کسب کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۲:۱۸
کد خبر: ۳۵۴۴۷۴
شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان همدان عنوان استان برتر کشوری را کسب کرد
معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهش و سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش از علی پارساجو دبیر شورای پژوهش و فناوری ورزش استان همدان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص گفت : در بررسی های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان در انتخاب استان برتر کشور ، همدان عنوان نخست را به خود اختصاص داد .

 

وی افزود : در همایش سراسری دبیران شوراهای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان که با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و مشاور عالی وزیر ورزش در شیراز برگزار شد ، همدان در این زمینه استان برتر انتخاب شد .

 

پارساجو اظهار کرد : طی چهار سال گذشته همواره اداره کل ورزش و جوانان در امر پژوهش جزو استان های برتر کشور بوده است و این نشان از توجه ورزش استان به امر پژوهش دارد.

 

وی در ادامه به نقش پژوهش در پیشرفت ورزش اشاره کرد و افزود: پژوهش یک روند فعالانه، هشیارانه و سامانمند برای کشف، تعبیر و بازنگری پدیده‌ها، رخدادها، رفتارها و فرضیه‌هاست. پژوهش همچنین برای استفاده از پدیده‌های موجود برای دست یافتن به راهکارهای عملی و فناوری‌ها بکار می‌رود.

 

دبیر شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: یکی دیگر از دستاوردهای پژوهشی، پژوهش در آینده است که امروزه بیشتر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه از بیم خطرات و تهدیدها و حوادث غیر منتظره و هم‌چنین برای بهره‌برداری از فرصت‌های احتمالی آینده، اقدام به آینده پژوهی می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: آینده‌پژوهی و آینده‌نگری دارای زیرمجموعه‌های مهمی مانند برنامه‌ریزی توسعه در آینده‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، آمایش سرزمین و طرح‌های جامع توسعه است که در سطح ملی، در بخش‌ها و حوزه‌های کلیدی و یا در مناطق و استان‌های عقب‌مانده انجام می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز