مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

روز ۹ دی به معنای واقعی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۶:۲۸
کد خبر: ۳۵۴۴۸۸
روز ۹ دی به معنای واقعی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است
رسول منعم گفت: روز 9 دی به معنای واقعی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است چراکه در این روز اوج حماسه‌آفرینی ملت را در شکستن تمام تلاش‌های فتنه‌گران شاهد بودیم و در طول تاریخ این افتخارات و عظمت بی‌نظیر ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آستانه سالگرد حماسه 9 دی افزود: روز 9 دی به معنای واقعی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است چراکه در این روز اوج حماسه‌آفرینی ملت را در شکستن تمام تلاش‌های فتنه‌گران شاهد بودیم و در طول تاریخ این افتخارات و عظمت بی‌نظیر ماندگار است.

 

وی خاطرنشان کرد: یوم الله 9 دی 88 روز درخشش جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان ها حضور یافتند، تا صیانت از انقلاب را از نسل پیش تحویل بگیرند.

 

منعم اضافه کرد: خلق حماسه هیچگاه در کشور ما پایان یافتنی نیست و حماسه عظیم دفاع مقدس حماسه آزاد سازی خرمشهر، حماسه دهه فجر و حماسه 9 دی از جمله رخدادهایی بود که در هر مقطع زمانی، انقلاب و آرمان های بلند انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: هوشیاری، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری در ایام فتنه بی‌نظیر بود و در این هوشیاری نقشه‌های دشمنان بر آب شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عمل بهنگام را مهمترین ویژگی حماسه 9 دی دانست و گفت: تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری از دیگر ویژگی های 9 دی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در بهترین شرایط و موقعیت قرار گرفته و حاضر نیست لحظه‌ای از آرمان‌های بلند و متعالی خود به دور باشد و در صحنه‌های مختلف نیز نمودی واقعی از عزت، عظمت‌ و بصیرت خود را به نمایش گذاشته است.

 

منعم بیان داشت: حماسه سیاسی استقرار دولت یازدهم و حضور میلیونی و با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیز برگ زرین دیگری از توجه و دلسوزی مردم نسبت به حرکت رو به جلو و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه بیان کرد: حضور جامعه ورزش در کنار دیگر اقشار مردم همدان در حماسه 9 دی یکی از زیباترین تصاویر این حماسه بود، عظمت مردم و حضور شیفتگان ولایت در این روز درسی را به فتنه‌گران و دشمنان داد که روز نهم دی را همچون هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ماندگار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز