قهرمانی تیم همدان در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی جوانان کشور

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۹:۳۶
کد خبر: ۳۵۵۰۲۵
قهرمانی تیم همدان در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی جوانان کشور
در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی جوانان کشور تیم همدان به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور که صبح امروز به میزبانی شهرستان گیلان‌غرب برگزار شد، با قهرمانی تیم همدان در رده سنی جوانان و تیم فارس در رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

تیم‌های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در رده سنی جوانان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند و تیم‌های آذربایجان شرقی و ایلام نیز در رده سنی بزرگسالان نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور ایستادند.

در رده سنی جوانان 49 دونده از 15 تیم و در رده سنی بزرگسالان 80 ورزشکار از 22 تیم از استان‌های کشور شرکت کرده بودند که دوندگان جوان مسیر 8 کیلومتری را پیمودند و بزرگسالان نیز در مسیر 12 کیلومتری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده سنی جوانان عطا اسدی از تبریز، و مهدی هژبرخواه از مراغه دوم و ایمان طالبی از همدان سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان نیز محمدجواد ابوترابی از اصفهان، حسین کیهانی از کرمانشاه و محمدجواد صیادی از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور به نفرات و تیمهای برتر نیز از سوی برگزار کنندگان حکم و مدال قهرمانی و به ترتیب از نفر اول تا دهم هر رده سنی، مبلغ پانزده میلیون، ده میلیون، 7 میلیون، 5 میلیون، 3 میلیون و 2 میلیون ریال بعنوان جایزه نقدی اهداء شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز