چهار بوکسور همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۰:۰۳
کد خبر: ۳۵۵۴۵۸
چهار بوکسور همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
داوود دوامی گفت: چهار بوکسور همدانی با تصمیم کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، داوود دوامی با اشاره به دعوت بوکسورهای همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: به دنبال موفقیت بوکسورهای همدانی در مسابقات قهرمانی کشور، برای نخستین بارچهار بوکسور همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

وی افزود: نیما میرزایی در وزن 49 کیلوگرم، ابوالفضل کرمی در وزن 56 کیلوگرم، رامین شریفی در وزن 75 کیلوگرم و یزدان گودرزی در وزن 91 کیلوگرم چهار  بوکسور همدانی هستند که به تیم ملی دعوت شده اند.

 

 وی ادامه داد: اردو تیم ملی در رده سنی جوانان برای کسب سهمیه المپیک و جهت گزینش بازیهای آسیایی از امروز به مدت 10 روز برگزار می‌شود که این اردو تا 20 دی در سالن انقلاب تهران ادامه خواهد داشت.

 

رئیس هیئت بوکس استان همدان بابیان اینکه از ۵ ماه پیش هیئت بوکس استان همدان را تحویل گرفته‌ام، گفت: در این مدت هدف اصلی افزایش مکان‌های آموزش رشته بوکس در شهر همدان بود.

 

وی بابیان اینکه رشته بوکس از رشته‌های بسیار پرطرفدار در جامعه است، بیان کرد: تعداد مکان‌های آموزش بوکس در شهر همدان از ۳ به ۱۲ مکان افزایش پیداکرده است.

 

رئیس هیئت بوکس استان همدان یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ بوکس همدان یک سانس در کوی خضر، یک سانس در دیزج، دو سانس در شهرک مدنی شامل یکی در استخر کوثر و دیگری در استخر کارگران این شهرک، دو سانس در کانون بسیج، دو سانس در سالن فردوسی و یک سانس نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان فعال شده است.

 

دوامی بابیان اینکه در هر نقطه‌ای از شهر که سالن خالی پیدا کنیم به‌طورقطع برای آموزش این رشته اجاره خواهیم کرد، بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ سانس و ۱۲ مکان برای آموزش بوکس در شهر همدان فعال است.

 

وی عنوان کرد: هرچه تعداد مکان‌های آموزش و سانس ها در سالن‌های شهر بیشتر باشد علاقه‌مندان بیشتری جذب این رشته می شوند و استعدادهای خوبی نیز در رشته بوکس در استان همدان کشف خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز