مدیرکل ورزش و جوانان همدان خبر داد

شناسایی و حمایت از ۱۸ ورزشکار همدانی مستعد حضور در المپیک ۲۰۱۶

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۸:۱۱
کد خبر: ۳۵۶۴۷۷
شناسایی و حمایت از  ۱۸ ورزشکار همدانی مستعد حضور در المپیک ۲۰۱۶
رسول منعم از شناسایی و حمایت از 18 ورزشکار همدانی برای حضور در المپیک 2016 برزیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل ورزش و جوانان همدان در نشست حمایت از مستعدین ورزشی استان اظهار کرد: از ابتدای امسال کمیته حمایت از افراد مستعد المپیک در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد و با مکاتبات صورت گرفته با فدراسیون های ورزشی و کمیته ملی المپیک 18 ورزشکار مستعد در قالب 11 هیات ورزشی جهت حضور در المپیک  شناسایی و تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفتند .

 

وی افزود: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این رقابت مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیئت ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: نخستین مرحله حمایت از ورزشکاران مستعد المپیک 2016 برزیل در ابتدای امسال صورت گرفت و مبالغی به عنوان کمک هزینه به قهرمانان به حساب هیئت های مربوطه واریز شد.

 

وی اظهار کرد: شناسایی ورزشکاران مستعد بر اساس ارزیابی و بررسی کارشناسان اداره کل و فدراسیون های ورزشی و همچنین تکمیل فرم های مربوطه توسط هئیت های ورزشی بوده است.

 

منعم گفت: هیئت های رشته ورزشی فعال که شانس مدال آوری بالایی دارند مورد هدف هستند که در این راستا هیئت های دو و میدانی، دوچرخه سواری، سه گانه، نابینایان ، بوکس، والیبال، کشتی، قایقرانی، تیراندازی، تیروکمان و رشته های متعدد ورزشی در هیئت جانبازان و معلولان از جمله این هیئت ها است.

 

وی بیان کرد: همدان در دوره قبل المپیک 2012 لندن ورزشکاران همدانی عملکرد درخشانی داشتند و در این دوره قصد داریم با تهمیدات اندیشیده شده این تعداد را از نظر کیفی و کمی ارتقا ببخشیم.

 

وی افزود: تا آغاز مسابقات المپیک پایگاه قهرمانی همدان در اختیار این 18 ورزشکار قرار می گیرد و قطعا در آینده نزدیک با تجهیز این مرکز بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و قهرمان پروری بوجود می آورد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد:هیئت های که بازیکنان آنان در معیت تیم ملی هستند با اطمینان خاطر بیشتری می توانند با حضور در تمرینات اردوهای تیم ملی به حفظ آمادگی خود بپردازند ولی هدف اصلی این اداره کل در تعامل با هیئت ورزشی فعال شناسایی، جذب و سرمایه گذاری برای ورزشکارانی است که ظرفیت و استعداد عضویت و معرفی شدن به تیم های ملی را برای کسب موفقیت دارند.

 

 

نظر شما