فرمانده انتظامی کبودراهنگ خبر داد

ایجاد امنیت فقط بر عهده پلیس نیست

۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۱:۲۱
کد خبر: ۳۵۸۲۰۷
ایجاد امنیت فقط بر عهده پلیس نیست
پژمان قویمی اظهار کرد: ایجاد امنیت فقط بر عهده پلیس نیست بلکه همه شهروندان و دستگاه‌های مربوطه باید با همدلی و همزبانی در برقراری آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهمترین عناصر شکل‌گیری جامعه است، اظهار کرد: ایجاد امنیت فقط بر عهده پلیس نیست بلکه همه شهروندان و دستگاه‌های مربوطه باید با همدلی و همزبانی در برقراری آن کوشا باشند.

وی امنیت کنونی را مدیون خون شهدا، زحمات بی‌دریغ نیروی انتظامی و همکاری مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی با تلاش جهادی خود در مقابله با جرائم و خدمت‌رسانی به شهروندان نهایت تلاش خود را می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از افزایش 12 درصدی کشف جرائم خبر داد و گفت: در همین راستا در کشف انواع مخدر به ویژه هروئین و تریاک نیز 297 درصد افزایش داشتیم.

وی کشف سوخت قاچاق در سطح شهرستان کبودراهنگ را با 710 درصد افزایش دانست و گفت: دستگیری سارقان و مجرمین نیز سه درصد افزایش داشته است.

قویمی با بیان اینکه کبودراهنگ تنها شهرستانی است که طی دو سال پیاپی تصادفات منجر به فوت نداشته است، در خصوص کاهش جرائم و سرقت‌ها در سطح شهرستان گفت: استفاده از شبگرد محلات در شهر و روستاها، آموزش همگانی در مساجد و مدارس، حضور فعال کارشناسان، مربیان پلیس در بین مردم و افزایش یگان‌های انتظامی و حضور به موقع در محل جرم از عوامل موفقیت کاهش در جرم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز