۴۰۰ هیات ورزشی در استان همدان از دستگاه ورزش انتظار حمایت دارند

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۸:۳۸
کد خبر: ۳۵۹۳۲۹
۴۰۰ هیات ورزشی در استان همدان از دستگاه ورزش انتظار حمایت دارند
منعم با بیان اینکه تمامی هیات‌ها انتظار حمایت دارند، عنوان کرد: 400 هیات ورزشی در استان همدان فعال است که همگی انتظار حمایت های مالی دارند اما علارغم مشکلات مالی در حد توان از آنها حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با مسئولان و خانواده کشتی استان گفت: دستگاه ورزش نگاه ویژه‌ای به رشته های مدال آور نظیر کشتی دارد و اعتقاد داریم با برنامه ریزی مناسب می توان تا حدودی انتظارات را برآورده کرد. چیزی که پیداست اینکه رشته‌های ورزشی پرظرفیت در اولویت حمایت هستند.

وی با بیان اینکه تمامی هیات‌ها انتظار حمایت دارند، عنوان کرد: 400 هیات ورزشی در استان همدان فعال است که همگی انتظار حمایت های مالی دارند اما علارغم مشکلات مالی در حد توان از آنها حمایت می‌کنیم.

منعم با بیان اینکه کنار کشتی و گوش شکسته‌ها هستیم، افزود: خوشبختانه دیدگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به ورزش مثبت است و امیدواریم از طریق این سازمان و اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های دولتی بتوان نقشه‌ای روشن برای ورزش استان ترسیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه توسعه فضای زیرساختی کشتی همدان باید در اولویت قرار گیرد، گفت: همه قهرمانان تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان هستند و نخواهیم گذاشت ورزشکاری به دلیل مشکلات مالی از عرصه قهرمانی بازبماند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای میثم جوکار در راه رسیدن به المپیک 2016 تاکید کرد: در حد توان از این کشتی گیر ارزنده استان حمایت می‌کنیم و به زودی در اردوی تیم ملی کشتی حاضر و از نزدیک در جریان آمادگی او قرار خواهیم گرفت.

نظر شما