امام جمعه همدان:

تربیت دینی باید از مهدهای کودک شروع شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۶۰۵۳۰
تربیت دینی باید از مهدهای کودک شروع شود
آیت الله محمدی بابیان اینکه کانون‌های مساجد استان همدان باید به مرکز ثقل جوانان و نوجوانان با مسجد تبدیل شود، گفت: تربیت دینی باید از مهدهای کودک شروع شود اما در این میان نباید از تعلیم و آموزش رده‌های سنی بالاتر به‌راحتی گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین‌ ‌طه محمدی شامگاه سه‌شنبه در نشستی با روسای کانون‌های مساجد استان همدان بابیان اینکه کانون‌های مساجد فرصتی برای زمینه‌سازی ایجاد فرهنگ در بین جامعه و مساجد هستند، گفت: اهمیت به مسائل روز جوانان باید از وظایف اصلی کانون‌های فرهنگی مساجد باشد.

وی همچنین با تأکید بر توجه به ترویج سبک زندگی اسلامی از سوی مدیران کانون‌های مساجد، عنوان کرد: باید مراقب آفت‌های جامعه باشیم و با شناختن معایب و محاسن زندگی، جوانان و نوجوانان را در مسیر درست و کمال قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام‌جمعه همدان بابیان اینکه کانون‌های مساجد استان همدان باید به مرکز ثقل جوانان و نوجوانان با مسجد تبدیل شود، گفت: تربیت دینی باید از مهدهای کودک شروع شود اما در این میان نباید از تعلیم و آموزش رده‌های سنی بالاتر به‌راحتی گذشت.

آیت‌الله محمدی با تأکید بر جدی گرفتن تهاجم فرهنگی، افزود: کانون‌های مساجد نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی دارند و باید در این میان کارهای خوب را در جامعه منتقل کنیم.

وی بابیان اینکه باید تربیت با هنر آمیخته باشد زیرا بیان ارزش‌ها در هنر، ناب و اثرگذارتر است، گفت: باید فرهنگ اصیل دینی و اسلامی را در جامعه گسترش داد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز