جمع‌آوری بیش از ۸ میلیارد ریال صدقه در نهاوند

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۷:۳۲
کد خبر: ۳۶۰۷۱۳
جمع‌آوری بیش از ۸ میلیارد ریال صدقه در نهاوند
علی کاویانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال از صندوق‌های صدقات کمیته امداد شهرستان نهاوند جمع‌آوری‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیته امداد نهاوندبابیان این‌که تعداد ۳۳ هزار و ۷۲۷ صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ کمیته امداد در شهرستان نهاوند وجود دارد، گفت: مبالغ جمع‌آوری‌شده در راستای سرفصل‌های تعیین‌شده همچون پرداخت مستمری، تأمین مسکن، جهیزیه، درمان و غیره بین نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد توزیع‌شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۹۰ مورد جهیزیه بااعتباری افزون ‌بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد نهاوند که توان نداشتند، پرداخت‌شده است.

کاویانی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۰ نوعروس نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که در دهه فجر و ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد جهیزیه آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

وی اعطای تسهیلات به نوعروسان را مستلزم حضور و شرکت آن‌ها در کلاس‌های  آموزشی، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ژنتیک خواند و گفت: پرداخت جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد و برگزاری کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج برای آن‌ها گامی مفید و مؤثر در  کاهش آمار طلاق این شهرستان است که با توجه به آمار موجود این اقدام تاکنون مؤثر واقع‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز