نشست بین المللی «کودک فجر» در استان همدان برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۶۰۹۵۹
نشست بین المللی «کودک فجر» در استان همدان برگزار می شود
محمدرضا جوادی از برگزاری نشست بین المللی «کودک فجر» در استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه این نشست برای دومین سال در همدان برگزار خواهدشد، گفت: برگزاری این نشست از جمله مهم ترین برنامه ها در دهه فجر استان خواهد بود که 18 بهمن ماه برگزار می شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه استان همدان از قطب هاب ادبیات کشور است، عنوان کرد: استان همدان پتانسیل های خوبی در این زمینه دارد.

جوادی با بیان اینکه استان فعالیت های خوبی در زمینه کودک و نوجوان دارد، بیان کرد: تعدادی از چهره های شعر کودک و نوجوان استان و استان های هم جوار در این نشست حضور خواهند داشت.

وی همچنین به برنامه های کمیته کودک و نوجوان استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و 150 عنوان برنامه در دهه فجر توسط کمیته کودک و نوجوان استان برگزار خواهد شد که برگزاری نشست بین المللی محفل کودک فجر از جمله مهم ترین این برنامه ها است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها آشنایی کودکان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب است.

جوادی ادامه داد: افتتاح کتابخانه سیار شهری و برگزاری مسابقات کشوری کودک از دیگر برنامه های این کمیته در دهه فجر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز