دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در همدان

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۵:۲۸
کد خبر: ۳۶۰۹۶۱
دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در همدان
رضا زارعی از انهدام باند سارقان و کشف 16 دستگاه موتوسیکلت مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در سطح شهر همدان و ایجاد جو نارضایتی و ناامنی، کارآگاهان مبارزه با سرقت همدان وارد عمل شده و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در پی سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در شهر همدان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان و محل وقوع سرقت مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: با شگردهای خاص پلیس یکی از متهمان دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با دلایل و مدارک به دست آمده به سرقت 15 دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر همدان با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

زارعی با بیان اینکه با راهنمایی متهم سایر متهمان نیز با اخذ نیابت قضایی از دادسرای همدان در شهر صالح‌آباد دستگیر شدند، افزود: در این زمینه 12 نفر مالخر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 16 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز توسط مأموران انتظامی کشف و ضبط شد و متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان یکی از ارکان موفقیت پلیس در مواجهه با سارقان را مشارکت و همراهی مردم دانست و خواستار توجه به این مهم شد.

نظر شما