برگزاری نخستین دوره آموزشی تخصصی خبرنویسی روابط عمومی ادارات و هیات های ورزشی

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۴:۳۱
کد خبر: ۳۶۱۶۰۷
برگزاری نخستین دوره آموزشی تخصصی خبرنویسی روابط عمومی ادارات و هیات های ورزشی
نخستین دوره آموزشی تخصصی خبرنویسی و تشریفات روابط عمومی ویژه روابط عمومی هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استان صبح امروز با تدریس فریدونی از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نخستین دوره کارگاه آموزشی خبر نویسی صبح امروز با حضور مسئولین روابط عمومی های هیئتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان همدان ، در محل تالار اجتماعات ورزشگاه قدس همدان برگزار شد.

 

این کارگاه توسط فریدونی از مدرسین خبرنگاری ، با حضور بیش از 47 نفر از مسئولین روابط عمومی های هیئتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان همدان برگزار شد.

 

حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری این کلاس آموزشی به نقش مهم و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها  می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند.

 

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان به دنبال این است که بیشترین پیوند را با رسانه ها داشته باشد چرا که ماهیت کار روابط عمومی چیزی جز ارتباط با محیط پیرامون و مجموعه ی خود نیست.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گفت: 47 هیئت ورزشی استان باید دارای مدیر روابط عمومی باشند و از این پس مسئولیت اخبار ارسالی در سایت اداره کل بر عهده هیات های ورزشی خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما اجرای سیاست این اداره کل بر مبنای تعالی ورزش استان همدان و تجلی ورزش استان است که شعار اصلی و محوری ورزش و جوانان استان همدان خواهد بود.

 

چاروسایی افزود: شفاف سازی باید مبنای کار روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان باشد و  روابط عمومی ها به دنبال بر طرف کردن نقاط ضعف خود باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز