رئیس مجمع خیران ازدواج شهرستان همدان:

اعتمادسازی مردم نسبت به فعالیت های مجمع خیرین توسط رسانه ها امر ضروری است

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۰:۴۱
کد خبر: ۳۶۲۲۰۳
اعتمادسازی مردم نسبت به فعالیت های مجمع خیرین توسط رسانه ها امر ضروری است
عسگری با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج 11 عضو خیراندیش دارد، اظهار کرد: اعتمادسازی در بین مردم نسبت به فعالیت این مجموعه بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس مجمع خیران ازدواج شهرستان همدان در نشست هم اندیشی با رسانه ها این مجمع را ظرفیت سازی با رویکرد احیای تقویت نقش و کارکرد حمایتی افراد خیر و موسسات خیریه‌ای و عام المنفعه در ازدواج جوانان و شناسایی، سازماندهی و هماهنگی ظرفیت‌های موجود در بخش‌های خیرین حوزه ازدواج برشمرد.

وی افزود: این مجمع با همکاری عده‌ای خیر برای کمک به امر ازدواج جوانان و برطرف شدن موانع مادی و معنوی در این مسیر ارزشمند راه اندازی شده است.

عباس عسگری افزود: گسترش فرهنگ ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، تعیین اولویت‌ها و نیازهای جوانان در مراحل مختلف ازدواج، تجمع کمک‌های خیرین و سرمایه گذاری در این زمینه و تشویق و ترغیب سایر خیرین در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده‌ها از اهداف این مجمع است.

وی با بیان اینکه فعالیت این مجمع تنها مختص کمک‌های اقتصادی نیست، ابراز کرد: در این مجمع کار‌های فرهنگی ماندگاری نیز در زمینه ازدواج جوانان صورت می‌گیرد.

رئیس مجمع خیران ازدواج شهرستان همدان با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج 11 عضو خیراندیش دارد، اظهار کرد: اعتمادسازی در بین مردم نسبت به فعالیت این مجموعه بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شکل‌گیری این مجموعه 110 نفر متقاضی دریافت کمک در این مجمع ثبت‌ نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بیشترین هدف این مجموعه پیگیری رفع مشکل ازدواج، سنت الهی است.

عباس عسگری با بیان اینکه از کارشناسان و اساتید باتجربه به منظور آموزش به زوجین استفاده خواهیم کرد، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 400 نفر را برای آموزش به زوجین معرفی کرده تا آموزش‌های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: امروز کمک به امر ازدواج از مدرسه‌سازی واجب‌تر است و باید خیرین نیز برای حل مشکلات ازدواج جوانان ورود کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز