مدیرکل ورزش و جوانان همدان خبر داد:

ورود هیات های ورزشی به فعالیت های انتخاباتی ممنوع

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۶۵۱۸۶
ورود هیات های ورزشی به فعالیت های انتخاباتی ممنوع
منعم با تاکید بر لزوم هوشیاری روسای هیات های ورزشی در آستانه انتخابات گفت: مسئولان ادارات و هیات های ورزشی به هیچ وجه نباید وارد فضای تبلیغات انتخاباتی شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جلسه هم اندیشی المپیک ریو 2016 با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل و روسای هیات های مستعد حضور در المپیک برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان داشت: هم اکنون در آستانه بازی های المپیک ریو 2016 قرار داریم و به همین منظور جهت ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در ورزشکاران، لازم است بستر مناسب جهت تقویت روحیه ورزشکاران همدانی برای حضوری مقتدرانه در المپیک فراهم شود.

وی افزود: ورزشکاران همدانی مستعد حضور در المپیک شناسایی شده اند و از ماه گذشته تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته اند و ماهانه به این ورزشکاران حقوق پرداخت می شود.

وی یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام اداره کل، دیدار و ملاقات از خانواده قهرمانان، روسای فدراسیون ها و حضور در اردوی های تیم ملی اذعان داشت و افزود: شایسته است مشکلات قهرمانان در آستانه بازی های المپیک برطرف گردد، تا قهرمانان بدون دغدغه در آوردگاه این مسابقات مهم حضور یابند.

رسول منعم با ابراز امیدواری از درخشش ورزشکاران زن و مرد همدان در المپیک ریو 2016 بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم اداره کل، رایزنی با فدراسیون ها و مربیان تیم ملی است تا آخرین اردوی های ملی پوشان قبل از اعزام به بازی های المپیک ریو، در استان همدان برگزار گردد.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: ورزشکاران، قهرمان و جوانان همه ساله حضور پررنگی در انتخابات داشته‌اند و امسال نیز جامعه ورزش و جوانان استان حضوری پرشور و حداکثری را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان نقش تأثیرگذاری در مسائل مختلف کشور بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: امسال ملت بزرگ ایران اسلامی باید با وحدت، همدلی و هم‌زبانی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند.

وی گفت: معاونین اداره کل، کارکنان، روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی که با سوءاستفاده از اماکن و ورزشکاران استان در راستای جمع‌آوری رای و سیاسی‌بازی و همچنین تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند، طبق مقررات قاطعانه برخورد خواهد شد.

منعم خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است و هیچ فردی اجازه استفاده از امکانات اداری برای تبلیغات را ندارد.

وی سلامت و برقراری عدالت در تبلیغات انتخاباتی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: امروز همگان باید انتخابات سالم و به دور از حواشی را دنبال کنند تا در نتیجه فردی اصلح انتخاب شود.

معاون توسعه امور ورزشی استان نیز حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران همدانی را در آستانه بازی های المپیک مهم عنوان نمود و گفت: 190 روز تا مسابقات المپیک 2016 ریو باقی مانده و به همین منظور جهت حضور قدرتمند ورزشکاران همدانی در المپیک، جلسات مختلفی برگزار شده تا شانس ورزشکاران همدانی در المپیک افزایش یابد.

وی با اشاره به شناسایی 18 ورزشکار زن ومرد همدانی که شانس حضور در المپیک ریو 2016 را دارند، اظهار کرد: ورزشکاران همدانی توانایی حضور در 11 رشته در المپیک ریو 2016 را دارند.

ضمیری کامل خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان همواره با درخشش خود با کسب مدال ارزشمند در المپیک های گذشته برای کشورمان افتخارآفرینی نمودند.

در پایان جلسه نیز اعضای ستاد، نقطه و نظرات خود را برای درخشش بیشتر ورزشکاران استان در المپیک ریو 2016 عنوان نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز