رئیس کمیسیون ترافیک و خدمات شهری شورای شهر همدان:

پروژه روگذار میدان سپاه ۳۰ ماهه احداث خواهد شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۰:۲۶
کد خبر: ۳۶۵۳۱۸
پروژه روگذار میدان سپاه ۳۰ ماهه احداث خواهد شد
گردان گفت: اجرای پروژه روگذار میدان سپاه با اعتبار 53 میلیارد تومان آغاز شد و مهلت اجرای پروژه 30 ماه تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به آغاز پروژه تقاطع روگذر میدان سپاه (چراغ قرمز) اظهار کرد: اجرای این پروژه با اجرای پل‌های روگذر و دو دوربرگردان برای رفع معضل ترافیک در ورودی شهری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این پروژه 30 ماه است، بیان کرد: با وجود مدت 30 ماهه نهایت تلاش به‎ کار گرفته می‎شود تا کمتر از دو سال پروژه به انجام برسد و شهروندان از آن استفاده کنند.

رئیس کمیسیون ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در طول اجرای پروژه مسیر بسته نمی‎شود، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه به طور صد درصد مشکل ترافیک را حل می‎کند.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود شبکه فاضلاب امکان اجرای زیرگذر در پروژه میدان سپاه وجود نداشت، افزود: اجرای پروژه روگذر در میدان سپاه با اعتبار 53 میلیارد تومان آغاز شده است.

گردان با بیان اینکه اجرای هر پروژه مشکلات خاص خود را دارد، گفت: در زمان اجرای پروژه روگذر در میدان سپاه سعی و تلاش مجموعه شهرداری و شورا این است که مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه در شورای شهر اعتبار انجام پروژه به طور کامل پیش‏‎بینی شده است، خاطرنشان کرد: پیمانکار اجرای پروژه روگذر میدان سپاه شرکت جهاد نصر یزد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز