سالانه بیش از ۳ هزار نفر در آزمون های فنی و حرفه ای کبودرآهنگ شرکت می کنند

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۳:۲۵
کد خبر: ۳۶۵۶۸۳
سالانه بیش از ۳ هزار نفر در آزمون های فنی و حرفه ای کبودرآهنگ شرکت می کنند
هادی قادری گفت: سالانه بیش از 3 هزار نفر در بخش‌‎های مختلف آموزشی مراکز ثابت، سیار شهری و روستایی، پادگان، صنعت ساختمان و داوطلبان آزاد در این آزمون شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان کبودراهنگ با اشاره به برگزاری آزمون‌های مهارتی به صورت الکترونیکی برخط در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای کبودراهنگ با تأمین زیرساخت‌های لازم و تجهیز سالن آزمون، شرایطی را فراهم کرده که توانایی برگزاری آزمون‌های مهارتی در تمام رشته‌های مختلف به صورت الکترونیک را داراست.

وی با بیان اینکه آزمون‌های مهارتی در 25 رشته مختلف در سه روز پیاپی برای نخستین بار در بهمن ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، گفت: سالانه بیش از 3 هزار نفر در بخش‌‎های مختلف آموزشی مراکز ثابت، سیار شهری و روستایی، پادگان، صنعت ساختمان و داوطلبان آزاد در این آزمون شرکت می‌کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: اجرای آنلاین این آزمون، موجب تسریع در برگزاری آزمون، پاسخ‌دهی و تکریم ارباب رجوع متقاضیان آزمون و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی با اشاره به قبول‌شدگان در این آزمون‌ها که منوط به پاسخ‌دهی صحیح بیش از 50 درصد سئوالات مطرح‌شده در آزمون است، گفت: افراد پس از اخذ نمره قبولی در این آزمون مهارتی با برگزاری یک دوره آزمون عملی موفق به اخذ گواهینامه مهارتی می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز