مدیرکل ورزش و جوانان استان

با ارزیابی دقیق هیات های ورزشی سلیقه محوری به حداقل ممکن خواهد رسید.

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۲:۵۵
کد خبر: ۳۶۶۲۲۲
با ارزیابی دقیق هیات های ورزشی سلیقه محوری به حداقل ممکن خواهد رسید.
رسول منعم از ارزیابی دقیق عملکرد هیات های ورزشی خبر داد و گفت: قطعاً بر عملکرد هیات ها نظارت بیشتری خواهیم کرد و با ارزیابی دقیق هیات های ورزشی سلیقه محوری به حداقل ممکن خواهد رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ نشست روسای هیئت های ورزشی استان همدان با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، علی ضمیری کامل معاون توسعه امور ورزش اداره کل، چند تن از روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی در سالن اجتماعات استادیوم قدس همدان برگزار شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این نشست به وظایف هیات های ورزشی استان اشاره و اظهار کرد: هیات های ورزشی سه تکلیف مهم دارند؛ سیاست گذاری، حمایت و نظارت و در هیات نباید رییس هیات به چشم بیاید بلکه چینش هیات نیز مهم است.

 

وی افزود: چینش هیات باید طوری باشد که این سه الزام را همراه خود داشته باشد و این چینش باید سیاست گذاری کند که در توان افراد فنی است و افراد فنی شاید مانند مدیران نتوانند به خوبی حمایت کنند.

 

رسول منعم با اشاره به عملکرد موفق اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: هیات های ورزشی استان همدان را می توان بازوی توانمند و محرک اداره کل و فدراسیون های مربوطه خود دانست که علی رغم وجود کمبودها و مشکلات در برخی مسایل همچنان با انگیزه و توان بالایی در حال پیشبرد و پیشرفت ورزش استان و پرورش استعدادها هستند.

 

وی در ادامه افزود: با این که ورزش استان همدان همواره جزو برترین استان های کشور بوده و ورزشکاران ما سهم به سزایی در افتخار آفرینی های ملی، بین المللی و جهانی دارند اما امکانات موجود جوابگوی همه نیازهای این عزیزان نیست که هیاتهای ورزشی باید با درایت و مدیریت صحیح ضمن رفع این مشکلات باعث رشد بیش از پیش ورزش استان شوند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از مهمترین وظایف هیات های ورزشی توجه به رده های سنی پایه و پرورش استعدادهای رشته های مربوطه خود است که همه باید با جدی گرفتن این مقوله و برنامه ریزی برای آن آینده ای درخشان را برای ورزش همدان رقم بزنیم.

 

رسول منعم در ادامه  از ارزیابی دقیق عملکرد هیات های ورزشی خبر داد و گفت: قطعاً بر عملکرد هیات ها نظارت بیشتری خواهیم کرد.

 

وی اظهار کرد: هیات ها در آیتم های مختلف ارزیابی می شوند و اعتبارات هیات ها بر اساس ارزیابی عملکرد به آنها پرداخته می شود تا سلیقه محوری به حداقل برسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در خصوص نحوه ی بررسی عملکرد هیئتهای ورزشی گفت: اصلی ترین ملاک ارزیابی هیئت ها میزان جذب امکانات و منابع خارج از سیستم آن هاست.

 

وی افزود: نیمی از امتیازات مربوط به هیئت های ورزشی و ادارات، مربوط به جذب این منابع و امکانات خارج از سیستم دولتی می باشد که می بایست تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 

 وی با تاکید بر لزوم توجه به بخش خصوصی اظهار کرد: بخش خصوصی یکی از بزرگترین فرصت هایی است که می تواند با کمک به ورزش و جوانان موجبات رشد و توسعه را سرعت بخشد.

 

منعم ادامه داد: حقیقت این است که منابع مالی اداره کل ورزش و جوانان بسیار محدود است که این امر لزوم ایجاد شرایط برای حضور بخش خصوصی در ورزش را پر رنگ تر می کند.

 

وی  تصریح کرد: در نحوه ی تکمیل فرم های ارزیابی نیز دقت لازم را داشته باشید تا در امتیاز دهی و رتبه بندی، حقی از ورزش و جوانان استان ضایع نشود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ما علاوه بر کمک به ورزش قهرمانی، اولویت کاری خود را زمینه سازی برای همگانی شدن ورزش در جامعه قرار داده ایم.

 

وی افزود: در این حوزه نیز به ورزش بانوان و بخصوص مناطق محروم و روستاها توجه بیشتری می شود و امکانات و تجهیزات ورزشی نیز برای پرداختن به ورزش در اختیار این بخش ها قرار داده می شود.

 

منعم در ادامه ضمن دعوت آحاد جامعه به حضور پرشور در انتخابات مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی ،از ضرورت برپایی رقابت هایی سالم و در شأن مردم متدین همدان سخن گفت و یادآورشد: به منظور تمکین از قانون باید شرایطی در برگزاری انتخابات فراهم شودتا همه ی کاندیداها در فضایی مملو از شور و شعوراز امکانات برابر استفاده کنند .

 

وی اظهار کرد: هر گونه استفاده از امکانات ورزشی وانجام تبلیغات در قالب برگزاری مسابقات و همایش ها در ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ممنوع خواهد بود .

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: بر همین اساس از تمامی مسئولان اماکن ورزشی و حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان که از امکانات دولتی در سطح استان استفاده می کنند درخواست شده است تااز فضاهای دراختیار برای هرگونه تبلیغات انتخاباتی پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز