در شورای اشتغال استان همدان؛

استاندار همدان از مجتبی نوترکی و علی اکبر احمدوند تقدیر کرد

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۶:۰۱
کد خبر: ۳۶۶۳۹۲
استاندار همدان از مجتبی نوترکی و علی اکبر احمدوند تقدیر کرد
استاندار همدان در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان از مجتبی نوترکی و علی اکبر احمدوند دو قهرمان ارزنده ورزش تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان از مجتبی نوترکی قهرمان مسابقات پرورش اندام مستر المپیا روسیه و علی اکبر احمدوند قهرمان مسابقات جهانی و آقای گل فوتسال ناشنوایان آسیا تقدیر کرد.

محمدناصر نیک بخت استاندار همدان در این نشست گفت: ورزش همدان توانمند و پر استعداد است و در مدت حضورم در این استان همواره حمایت لازم را از حوزه ورزش و جوانان داشته ام.

وی اضافه کرد: حوزه ورزش پر چالش، پر توقع با امکانات ناچیز است و با این حال با وجود فرهیختگان دانشگاهی نظیر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزیر شاهد پیشرفت ها و افتخارات ارزنده در این بخش بوده ایم.

نیکبخت بیان کرد: با وجود اعتبارات ناچیز در دولت مظلوم تدبیر و امید همواره افتخارآفرینی ورزش کشور را شاهد بودیم و توانسته ایم در میادین بین المللی بهترین نتایج و عملکرد را ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه استان همدان باید افراد بسیاری همچون نوترکی و احمدوند در خود تربیت کند، گفت: باید تلاش تلاش شود ورزشکارانی با اخلاق و توانمند در استان تربیت شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این جلسه بیان داشت: هم اکنون در آستانه بازی های المپیک ریو 2016 قرار داریم و به همین منظور جهت ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در ورزشکاران، بستر مناسب جهت تقویت روحیه ورزشکاران همدانی برای حضوری مقتدرانه در المپیک فراهم شده است.

وی افزود: ورزشکاران همدانی مستعد حضور در المپیک شناسایی شده اند و از ماه گذشته تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته اند و ماهانه به این ورزشکاران حقوق پرداخت می شود.

وی یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام اداره کل، دیدار و ملاقات از خانواده قهرمانان، روسای فدراسیون ها و حضور در اردوی های تیم ملی اذعان داشت و افزود: شایسته است مشکلات قهرمانان برطرف گردد، تا قهرمانان بدون دغدغه در مسابقات حضور یابند.

رسول منعم با ابراز امیدواری از درخشش ورزشکاران زن و مرد همدان در المپیک ریو 2016 بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم اداره کل، رایزنی با فدراسیون ها و مربیان تیم ملی است تا آخرین اردوی های ملی پوشان قبل از اعزام به بازی های المپیک ریو، در استان همدان برگزار گردد

گفتنی است استاندار همدان با اهدا سپاس نامه و هدیه ای از مجتبی نوترکی و علی اکبر احمدوند تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز