فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان

روحیه انقلابی در مدیریت جهادی است

۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۰۹:۴۹:۴۴
کد خبر: ۳۶۶۶۵۰
روحیه انقلابی در مدیریت جهادی است
ابوحمزه گفت: روحیه انقلابی در مدیریت جهادی است و از تک‌تک افراد انتظار می‌رود در جای‌جای استان روحیه انقلابی را با مدیریت جهادی ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب از فتنه در پیش به «فتنه اکبر» که همان فتنه نفوذ است تعبیر کردند و آن را آتش زیر خاکستر دانستند، گفت: جریانات کنونی به دو جریان انقلابی و سلطه‌پذیر با شاخه‌های مختلف تقسیم می‌شوند.

سردار غلامعلی ابوحمزه جریان فتنه و جریان غرب‌گرا را از شاخه‌های جریان سلطه‌پذیر برشمرد و افزود: استکبار در دو مقطع در سال‌های ۷۸ و ۸۸ فتنه خود را طراحی کرده و کلید زد و دشمنان در فتنه سال ۷۸ بستر دانشگاه و  سال ۸۸ بستر خواص بی‌بصیرت را محمل فتنه قراردادند.

وی بابیان اینکه در فتنه ۸۸ بحث تقلب، اختلاف‌نظر و آراء در میان نبود و دشمنان ازجمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر در ساختار نظام بودند، گفت: دشمنان در سال ۸۸ با ایجاد شبهه و تردید در افکار و اذهان، زمینه و بستر فتنه را فراهم کردند که در هشت ماه با روشنگری مقام معظم رهبری و حضور ده‌ها میلیونی مردم در ۹ دی این توطئه شکست خورد.

فرمانده سپاه استان همدان بابیان اینکه از مردادماه سال جاری رهبر معظم انقلاب بیش از ۷۰ مورد در بیاناتشان بحث نفوذ را مطرح کردند و بر همگان مسجل شد که فتنه‌ای که سال ۸۸ رهبری به آن اشاره کردند، فتنه نفوذ است و در دستور کار دشمنان داخل و خارج قرار دارد، گفت: ابعاد نفوذ یک‌بعدی نیست و دشمنان با الحاق و اتصال بین فتنه ۷۸ و ۸۸ با جریان غرب‌گرا به دنبال ایجاد فتنه‌ در انتخابات اسفند ۹۴ هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید سخنان مقام معظم رهبری برای اقشار مختلف تبیین شود، یادآور شد: ۳ سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۴ دی‌ماه در جمع ائمه جمعه، ۱۹ دی‌ماه در جمع مردم قم و ۳۰ دی‌ماه در جمع برگزار‌کنندگان انتخابات ۹۴ به بحث نفوذ و راهکار‌های مقابله با آن به شکل شفاف اشاره دارد و به همین دلیل سخنرانی‌های گذشته ایشان باید تبیین شود.

وی همچنین به خطبه دوم رهبر معظم انقلاب در عید فطر امسال اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی در قبال آمریکا و استکبار ایجاد نشده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید مراقب باشند چراکه بحث نفوذ پیچیده است، عنوان کرد: تا زمانی که فتنه تبیین و کالبدشکافی نشود اثر دارد و می‌دانیم که از بدو انقلاب تاکنون همواره بحث نفوذ مطرح بوده اما جزء اولویت‌ها نبوده و امروز از اولویت‌های دشمنان است.

فرمانده سپاه استان همدان ادامه داد: جریان سلطه‌پذیر با تغییر در ماهیت و محتوای نظام برای دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کند.

وی جریان انقلابی را شامل جریان اقتصادی، علمی و روحیه انقلابی دانست و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و مدیریت و تحقق اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات مردم است و آنچه مشکلات کشور را حل می‌کند استحکام درونی نظام و محور آن با اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) یادآور شد: روحیه انقلابی در مدیریت جهادی است و از تک‌تک افراد انتظار می‌رود در جای‌جای استان روحیه انقلابی را با مدیریت جهادی ایجاد کنند.

ابوحمزه پنج وظیفه در بحث نفوذ را مطرح کرد و گفت: با روشنگری و تبیین بیانات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در انتخابات، بیان معیار‌ها و ملاک‌های اصلح، درک نقش سپاه و بسیج و دعا برای ایستادگی در مقابل دشمنان و برگزاری انتخابات پویا و فعال، دشمن در طرح نفوذ موفق نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب فتنه ۸۸ نکته مهم و اساسی و خط قرمز نظام است، بیان کرد: همه باید موضع خود را نسبت به فتنه ۸۸ و فتنه‌گران به‌طور شفاف بیان کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز