مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان:

اواخر بهمن آزمون صنعت ساختمان در همدان برگزار می‎شود

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۶۷۲۹۴
اواخر بهمن آزمون صنعت ساختمان در همدان برگزار می‎شود
علیرضا مهرابی از برگزاری آزمون متقاضیان صنعت ساختمان در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان با اشاره به آغاز ثبت نام اینترنتی هشتمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‎های صنایع دستی، فرش و ... اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و ... به صورت اینترنتی از ساعت 8 صبح هشتم بهمن ماه آغاز شده و تا ساعت 24، روز 15 بهمن ادامه دارد.

وی تاریخ برگزاری این آزمون را 29 بهمن ماه دانست و در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان افزود: داوطلبان می‎توانند با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان ادامه داد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 26 تا 28 بهمن‎ ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بعد از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، متقاضیان باید در آزمون عملی شرکت کنند، در ادامه سخنانش از تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت در سطح استان خبر داد.

مهرابی گفت: تشکیل این ستاد به این دلیل است تا متقاضیان در صورت بروز هر مشکلی، با مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان خود تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز