رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان

برخی می‌خواهند کارها با سلام و صلوات پیش برود

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۲:۳۰
کد خبر: ۳۷۰۱۷۶
برخی می‌خواهند کارها با سلام و صلوات پیش برود
ابراهیم مولوی با بیان اینکه برخی می‌خواهند کارها با سلام و صلوات پیش برود، افزود: شورا وظیفه دارد از حق و حقوق شهروندان و شهرداری دفاع کند، به طوری‌که در آخرین جلسه شورای شهر بحث مجتمع الماس بررسی شد و پیشنهاد احداث پارکینگ داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران در خصوص پارکینگ برج سعیدیهاظهار کرد: برج سعیدیه قرار بود 2 طبقه تجاری، 3 طبقه پارکینگ و 8 طبقه مسکونی باشد که متاسفانه 8 طبقه مسکونی آن به واحدهای اداری و پارکینگ نیز به واحدهای تجاری تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در برج سعیدیه 3 طبقه پارکینگ بدون مجوز به واحدهای تجاری تبدیل شده است، تصریح کرد: در حال حاضر این مجتمع 200 واحد پارکینگ بدهکار است و هزینه تغییر کاربری را نیز باید پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع در کمیسیون عمرانی شورای شهر همدان با حضور شهردار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ابتدا وضعیت پارکینگ این مجتمع مشخص و مشکل شهروندان در این زمینه حل شود.

مولوی با اشاره به اینکه در خیابان‌های منتهی به برج سعیدیه گره ترافیکی ایجاد می‌شود، ادامه داد: سودجویی و دنیاخواهی و قانع نبودن به حق خود باعث شده تا مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شود.

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و شهرسازی شورای شهر اظهار کرد: طبق تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته مقرر شد تا پارکینگ در مکانی تا شعاع 100 متری برج احداث شود البته این مسأله ایده‌آل و استاندارد شهری نیست، اما مجبوریم این شرایط را قبول کنیم.

وی با اشاره به پلمب این مجتمع، یادآور شد: با توجه به اینکه واحدهای فروخته شده محل درآمد و کار بسیاری از شهروندان است به‌منظور همراهی با آنها پلمب باز شد و 6 ماه فرصت داده شد تا پارکینگ این مجتمع ساخته شود که خوشبختانه در حال احداث است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه مشکل تبدیل پارکینگ به واحدهای تجاری در مجتمع الماس همدان نیز وجود دارد، عنوان کرد: در مجتمع الماس نیز یک طبقه پارکینگ بوده که مالک خودسرانه آن را به واحدهای تجاری تبدیل کرده و به شهروندان فروخته است.

مولوی بیان کرد: همه به دنبال این هستیم که مشکل این مجتمع‌ها حل شود چرا که باید پذیرفت شهروندان هم حق و حقوقی دارند بنابراین اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سودجو پارکینگ را به عنوان واحد تجاری بفروشند.

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی و شهرسازی شورای شهر افزود: درحال حاضر مجتمع الماس 141 واحد پارکینگ بدهکار است که در صحن شورا با حضور شهردار مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد داده شد پارکینگ در زمین 500متری واقع در پشت مجتمع احداث شود به‌طوریکه شهرداری پروانه احداث پارکینگ طبقاتی مکانیزه 190 واحدی را به صورت رایگان صادر کرده و هزینه ساخت را هم شرکت احرار پرداخت کند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند کارها با سلام و صلوات پیش برود، افزود: شورا وظیفه دارد از حق و حقوق شهروندان و شهرداری دفاع کند، به طوری‌که در آخرین جلسه شورای شهر بحث مجتمع الماس بررسی شد و پیشنهاد احداث پارکینگ داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز