مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان

کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها نتیجه خدمات ارزشمند دولت در بخش بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستاییاست

۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۰:۲۳
کد خبر: ۳۷۰۱۸۳
کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها نتیجه خدمات ارزشمند دولت در بخش بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستاییاست
حسن ظفری با اشاره به خدمات دولت در بخش بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان همدان اظهار کرد: خدمات ارزشمند دولت در این حوزه موجب شده است که مهاجرت روستاییان به شهرها به نسبت قابل قبولی کاهش یابد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به خدمات دولت در بخش بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان همدان اظهار کرد: خدمات ارزشمند دولت در این حوزه موجب شده است که مهاجرت روستاییان به شهرها به نسبت قابل قبولی کاهش یابد.

وی افزود: از آنجایی که بنیاد مسکن یکی از دستگاه‌های متولی ایجاد زیرساخت‎های مسکن روستایی و بهسازی در روستاهاست، به عنوان دستگاه برتر کشور در این زمینه توانسته است خدمات مناسبی را به روستاییان ارائه دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به اینکه امسال برای اجرای 135 پروژه عمرانی روستایی 46 میلیارد تومان در استان تخصیص یافته است، گفت: به دنبال تبادل مبادله‎نامه‎ها برای اجرای سریع پروژه‎ها هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نهاوند توانسته است تمام اعتبارات تخصیص‌یافته را در بخش بهسازی و مقاوم‎سازی منازل روستایی جذب کند، گفت: نهاوند از جمله شهرستان‌های موفق استان در این زمینه است.

ظفری از اجرای فاز اول بهسازی در 470 روستای استان خبر داد و گفت: در این رابطه بیش از 80 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که توانسته‎ایم شرایط مطلوبی را برای اسکان روستاییان فراهم کنیم.

وی مقاوم‎سازی منازل روستایی را از جمله خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواند و گفت: سهمیه مقاوم‎سازی در استان بیش از 97 هزار واحد روستایی بوده که تاکنون توانسته‌ایم بیش از 68 هزار واحد را به پایان برسانیم.

این مسئول از پرداخت بیش از 866 میلیارد تومان اعتبار به مقاوم‎سازی منازل روستایی در استان همدان خبر داد و گفت: این مبلغ به صورت تسهیلات ارزان‎قیمت در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی از مقاوم‎سازی 14 هزار و 820 واحد مسکن در روستاهای شهرستان نهاوند از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و گفت: امسال 350 واحد روستایی در روستاهای نهاوند مقاوم‎سازی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز