رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر

۲۰۸ روستای شهرستان دارای طرح هادی هستند

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۴:۱۴
کد خبر: ۳۷۱۳۴۲
۲۰۸ روستای شهرستان دارای طرح هادی هستند
مسعود رضایی اظهار کرد: همه 208 روستای شهرستان دارای طرح هادی و تعیین محدوده هستند و 38 روستا هم مشمول بازنگری طرح شده‌اند

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت: از تعداد 173 روستای بالای 20 خانوار شهرستان تاکنون 79 روستا با اعتباری افزون بر 27 میلیارد و 500 میلیون تومان مشمول اجرای طرح هادی و بهسازی شده‌اند.

 افزود: از این تعداد 27 روستا در تصدی دولت تدبیر و امید عملیات اجرایی آنها شروع شده و تعداد 54 پروژه در این مدت از اعتبارات اجرای طرح برخوردار شده است.

وی اظهار کرد: همه 208 روستای شهرستان دارای طرح هادی و تعیین محدوده هستند و 38 روستا هم مشمول بازنگری طرح شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال‌جاری پروژه آسفالت 20 روستا انجام و عملیات بهسازی در 14 روستا آغاز شد و 24 پروژه هم از محل قیر اعتباری بهره‌مند شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت: در بخش طرح هادی و بهسازی روستاها در سال‌جاری دو میلیارد و 382 میلیون تومان اعتبارات استانی و 400 میلیون تومان اعتبارات ملی هزینه شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، صدور سند مالکیت اماکن روستایی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، کمک به تهیه مسکن جامع شهری، ارائه خدمات فنی و ساماندهی گلزار شهدا اهم فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است.

 

نظر شما