دبیر کمیته برنامه‌ریزی همدان:

۲۶ درصد اعتبارات عمرانی همدان تخصیص یافت

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۲:۳۷
کد خبر: ۳۷۳۵۵۱
۲۶ درصد اعتبارات عمرانی همدان تخصیص یافت
مرتضی حیدری اعتبارات عمرانی همدان را ۵۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۲۶ درصد این اعتبارات تاکنون تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر کمیته برنامه‌ریزی همدان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: امسال 54 میلیارد و 470 میلیون تومان اعتبار سرمایه‌ای برای استان همدان در نظر گرفته شده که تاکنون 19 میلیارد و 659 میلیون تومان معادل 35 درصد از آن تخصیص پیدا کرده است.

وی سهم شهرستان همدان از منابع تخصیص یافته را 16 میلیارد و 449 میلیون تومان معادل 34.4 درصد اعلام کرد و گفت: در بخش مصوبات خاص در کل استان چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان دو میلیارد تومان برای منطقه وی‍ژه اقتصادی فامنین و دو میلیارد تومان دیگر نیز در بین شهرستان‌ها توزیع شده که 300 میلیون تومان سهم شهرستان همدان بوده ولی تخصیص نیافته است.

حیدری عنوان کرد: برای آسفالت روستایی یک میلیارد و 500 میلیون تومان سهم استان بوده که از این میزان 700 میلیون تومان برای شهرستان همدان مصوب شده که از این میزان 175 میلیون تومان معادل 25 درصد تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: دو میلیارد و 300 میلیون تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان همدان در نظر گرفته شده که تاکنون 32 درصد آن تخصیص یافته و از سهم 286 میلیون تومانی شهرستان همدان نیز 44 درصد تخصیص یافته است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی همدان بیان کرد: یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای حوزه علمیه و مراکز خدمات مرتبط با امور حوزه در نظر گرفته شده که از این میزان 505 میلیون تومان برای شهرستان مصوب شده و تاکنون 30 درصد آن تخصیص یافته است.

وی درباره اعتبارات ماده 180 شهرستان همدان نیز گفت: از این محل 12 میلیارد و 945 میلیون تومان برای استان همدان مصوب شده که سهم شهرستان یک میلیارد و 747 میلیارد تومان بوده و تاکنون 27.9 درصد تخصیص یافته است.

حیدری درباره اعتبارات استانی همدان نیز گفت: تاکنون توافق‌نامه 325 میلیارد تومان از اعتبارات استان همدان مبادله شده که تاکنون 89 میلیارد تومان معادل 27 درصد از این اعتبارات تخصیص داده شده است.

وی عنوان کرد: برای شهرستان همدان 54 میلیارد و 547 میلیون تومان اعتبار عمرانی مصوب شده که 14 میلیارد و 187 میلیون تومان از این میزان معادل 26 درصد به پروژه‌های شهرستان همدان تخصیص پیدا کرده است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: 98 میلیارد و 178 میلیون تومان اعتبار ملی استانی شده برای استان همدان مصوب شده که تاکنون 50 درصد برای کل استان تخصیص یافته است.

وی درباره سهم شهرستان همدان از اعتبارات ملی استانی شده نیز گفت: سهم شهرستان همدان هشت میلیارد و 240 میلیون تومان بوده که از این میزان چهار میلیارد و 527 میلیون تومان معادل 55 درصد تخصیص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز