رئیس خانه صنعت استان همدان:

قرار نیست همه مشکلات با برداشتن تحریم‌ها برطرف شود

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۸:۵۱
کد خبر: ۳۷۴۷۸۳
قرار نیست همه مشکلات با برداشتن تحریم‌ها برطرف شود
حمیدرضا رهبر با اشاره به اینکه قرار نیست همه مشکلات با برداشتن تحریم‌ها برطرف شود، تصریح کرد: لازم است اقدامات دیگری نیز پس از برداشتن تحریم‌ها انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس خانه صنعت استان همدان در نشست صمیمی استاندار همدان با فعالان اقتصادی با بیان اینکه خوشحالیم شاهد حضور اعضای خانه صنعت در این جلسه هستیم که در طول سال‌های گذشته به طور مرتب با استانداران برگزار می‌شد، اظهار کرد: مدت‌ها این جلسات به دلیل مشکلات واحدها و خانه صنعت به تعویق افتاده بود.

وی افزود: امروز، آغاز دوباره سلسله نشست‌هاست و امیدواریم نخستین و تنها جلسه نشست فعالان بخش خصوصی و دولتی نباشد.

رئیس خانه صنعت همدان با بیان اینکه مجمع خانه صنعت با حضور پرشور اعضا برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره این مجمع حداقل با حضور 120 نفر از اعضا برگزار و اعضای هیئت مدیره جدید مشخص شدند.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال برنامه‌های خود با وجود مشکلات و سختی‌های خاص خود هستیم، ادامه داد: بنا داریم مسائل مختلف مربوط به صنعت، معدن و تجارت را به طور ویژه پیگیری کنیم.

رهبر با اشاره به اینکه همه اعضا خواهان مطرح شدن مشکلاتشان هستند اما وقت و سقف جلسه اجازه این کار را نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: ساعت‌ها نشست و بحث تخصصی نیاز است که مشکلات را بررسی کرده و تصمیمات لازم را در راه برطرف شدن آنان اخذ کنیم.

وی با بیان اینکه صبحانه‌های کاری را با حضور دستگاه‌های مربوطه برای حل مشکلات در اتاق بازرگانی به طور متوالی برگزار می‌کنیم، گفت: اگر مشکلات در این نشست‌ها حل نشود این مشکلات به مراجع بالاتر ارجاع داده خواهد شد.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی استان همدان با تأکید بر اینکه بخش اعظم مشکلات اقتصادی، ملی است، اظهار کرد: ما باید این مسائل را مطرح کنیم و مسئولان استان نیز به مراجع مربوطه منعکس کنند و با کمک سایر تشکل‌ها مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما از اینکه مذاکرات به نتیجه رسید خوشحالیم، افزود: زحمات دولت تدبیر و امید به ثمر نشست و پیروزی بزرگی چون برجام حاصل آن شد و حیف است که خوشحالی خود را ابراز نکنیم.

رهبر با اشاره به اینکه قرار نیست همه مشکلات با برداشتن تحریم‌ها برطرف شود، تصریح کرد: لازم است اقدامات دیگری نیز پس از برداشتن تحریم‌ها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه می‌دانیم در دولت قبل این تحریم‌ها چقدر به ما فشار آورد، ادامه داد: ساده‌اندیشی نمی‌کنیم که تمام مشکلات از فردای برجام برطرف شود بلکه باید به مرور رفع و رجوع شود.

رئیس خانه صنعت استان همدان با اشاره به اینکه شاهد تلاش شبانه‌روزی استاندار هستیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم که نتایج عینی و عملی تلاش‌ها و دستاوردهای دولت را ببینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز