عیوقیان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۹:۱۱
کد خبر: ۳۷۵۳۸۳
عیوقیان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس شد
استاندار همدان استعفای حسن عزیزی مدیرعامل باشگاه پاس را پذیرفت و محمد عیوقیان رییس هیات فوتبال همدان را به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه پاس شب گذشته در مراسم دیدار با اعضای تیم فوتبال پاس و هیات مدیره این تیم، با اعلام موافقت استعفای حسن عزیزی از مدیرعاملی پاس، از زحمات وی در این مدت قدردانی کرد.

 نیکبخت در این جلسه با بیان اینکه عزیزی را من ابتدا نمی شناختم همانطور که اکبر محمدی سرمربی فعلی پاس را ابتدا نمی شناختم، گفت: عزیزی در این مدت زحمت خود را برای پاس کشید و قدردان وی هستیم منتهی با توجه به شرایط پذیرفتیم که از این تیم برود.

 وی اضافه کرد: عیوقیان که رییس هیات فوتبال همدان است و اشراف لازم را بر امور تیم پاس دارد را برای سرپرستی باشگاه انتخاب کردیم تا امور باشگاه طبق روال قبل پیگیری شود.

مدیرعامل مستعفی پاس نیز در این جلسه گفت: شرایط به گونه ای بود که ترجیح دادم با وجود میل باطنی در کمک به تیم، از سمت مدیرعاملی استعفا دهم. حسن عزیزی افزود: امیدوارم پاس با اکبر محمدی سرمربی این تیم در ادامه موفق باشد و بتواند در لیگ یک باقی بماند.

وی بیان کرد: اکبر محمدی از مربیان نام آشنای فوتبال کشور است و امیدوارم بتواند با کمک سایر دستاندرکاران تیم، پاس را امسال در لیگ یک حفظ کند.

 وی با آرزوی موفقیت برای تیم پاس گفت: در این مدت هیچ بدی و کدورتی از کسی ندارم و روزهای تلخ و شیرین را در همدان سپری کردم و امیدوارم پاس در ادامه بتواند از این شرایط خارج شود.

وی با قدردانی از استاندار همدان گفت: نیک بخت فردی فوتبالی است و به خوبی می تواند شرایط تیم و باشگاه را مورد بررسی دقیق قرار دهد. امیدوارم زحمات و حمایت های وی با حفظ پاس در لیگ امسال طی بازی های باقی مانده جبران شود.

در پایان این مراسم محمد عیوقیان به عنوان سرپرست موقت باشگاه پاس همدان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز