فرماندار ملایر

۲۳۶ هزار نفر در ملایر واجد شرایط رأی دادن هستند

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۰۷:۲۷:۴۶
کد خبر: ۳۷۷۳۳۸
۲۳۶ هزار نفر در ملایر واجد شرایط رأی دادن هستند
عبدالعظیم رضایی واجدین شرایط حضور در انتخابات ملایر را 236 هزار و 50 نفر دانست و گفت: از این میزان 13 هزار و 850 نفر رأی اولی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار ملایر با بیان اینکه در روز انتخابات 192 شعبه اخذ رأی در این شهرستان فعال است، اظهار کرد: در شهر ملایر 75 شعبه اخذ رأی ثابت و دو شعبه سیار فعالیت خواهند کرد.

وی به تعداد شعب بخش‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: 35 شعبه در بخش مرکزی، 30 شعبه در بخش سامن، 30 شعبه در بخش جوکار و 20 شعبه در بخش زند روز هفتم اسفند آرای مردم را اخذ می‌کنند.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به وجود دو صندوق در هر شعبه بیان کرد: 384 صندوق اخذ رأی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر خواهیم داشت.

وی واجدین شرایط حضور در انتخابات در شهرستان ملایر را 236 هزار و 50 نفر دانست و افزود: از این میزان 13 هزار 850 نفر رأی اولی هستند.

رضایی با بیان اینکه تاکنون موارد ریز و درشتی از تخلفات انتخاباتی گزارش شده است، تصریح کرد: با ارائه گزارش تخلفات موارد بررسی و تذکرات و برخورد‌های لازم صورت گرفت و به کاندیدا‌ها و روسای ستاد‌ها توصیه شده که در چارچوب قانونی فعالیت کنند.

وی تعداد تأییدشدگان در شهرستان ملایر را 52 نفر دانست و گفت: تعدادی انصرافی داشتیم و تاکنون 42 نفر در عرصه رقابت‌ها حضور دارند.

فرماندار شهرستان ملایر با تأکید بر اینکه در این دوره مشارکت مردم در شهرستان ملایر افزایش خواهد داشت، بیان کرد: با توجه به حضور بی‌سابقه تعداد بالای کاندیدا‌ها با تنوع و تفکر سلیقه‌های مختلف سیاسی قطعاً شاهد حضور حداکثری خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه به عنوان مجری انتخابات تلاش بر برقراری عدالت تبلیغاتی بین همه کاندید‌ا‌ها داریم، افزود: از مردم تقاضا داریم با توجه به شرایط سیاسی برای تعیین سرنوشت خود و کشور در هر دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور یابند و برگ زرین دیگری را در نظام رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز