معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

اضافه شدن ۱۴۲ هزار مترمربع به فضای دانشگاه علوم پزشکی همدان

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۲:۵۲
کد خبر: ۳۷۷۳۴۳
اضافه شدن ۱۴۲ هزار مترمربع به فضای دانشگاه علوم پزشکی همدان
رشید حیدری‌مقدم گفت: 142 هزار مترمربع بنا به فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان در مراسم روز مهندس در سالن همایش بیمارستان بهشتی همدان در خصوص روز مهندس اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر کسانی که کارهای خدماتی و درمانی انجام می‌دهند افرادی به عنوان پشتیبان از کارهای درمانی پرستاران و دکترهای دانشگاه حمایت می‎کنند و به عنوان مهندسان فنی و پشتیبانی نقش‎آفرین هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که در حوزه پشتیبانی و معاونت توسعه خدمت می‌کنند مثل یک تعمیرکننده کشتی سوراخ شده در آب هستند که باید در کار خود تبحر و مهارت خاصی داشته باشند، افزود: در اجرای طرح تحول نظام سلامت به حوزه فنی ما حداقل بار صددرصدی تحمیل شد بدون اینکه به این نیروها با وجود کار بیشتر اضافه شود.

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص اقدامات بخش فنی دانشگاه ادامه داد: بیش از 5 میلیارد تومان تجهیزات زیرساختی در حوزه «آی‌تی» گرفته شد و در بخش‌های مختلف سرویس بیش از 5 هزار کامپیوتر، بیش از 3 هزار و 500 شبکه پشتیبانی و در بیش از 110 نرم‎افزار کارهای مهندسی انجام شد.

وی با بیان اینکه در هفت حوزه توسعه دانشگاه 10 مدیر برتر وجود دارد، گفت: یک سامانه در دانشگاه به نام عاملان انرژی ایجاد شده که حامل‌های انرژی در سال 93 نسبت به سال 92، 37 درصد رشد کردند که برای ما 1.5 میلیارد تومان سیر منابع داشته است.

حیدری‌مقدم افزود: در حوزه معاونت مدیریت عمرانی دانشگاه نیز از نیمه دوم سال 92 تا پایان آذرماه امسال 142.254 هزار متر به فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی اضافه شد و در حدود 13 ماه همه اقدامات آن انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه تأسیسات مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه در طراحی، ساخت، نظارت زیرساخت 16 بیمارستان کارهای خوبی انجام شده است.

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به زحمات امور مدیریت عمومی بیان کرد: از سال گذشته 3 هزار متر فضای فیزیکی چون دانشکده دندانپزشکی و پیراپزشکی به فضای فیزیکی دانشگاه اضافه شده و در سال گذشته به نسبت سال 92، 33 درصد منابع آب دانشگاه را کاهش داده‎ایم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه مهندسی تجهیزات پزشکی نیز بیش از 70 میلیارد تومان تجهیزات خریداری شد و در مدیریت نگهداری تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

حیدری‎مقدم تصریح کرد: بیش از 30 هزار میلیارد تومان تعدیل قیمت خدمات پزشکی گزارش شده است و مهمترین اتفاق در خصوص تجهیزات پزشکی، پژوهش بنیادین و تکنیک‌های فنی در دانشگاه بوده است.

وی افزود: 142 هزار متر بنا به فضای فیزیکی این دانشگاه اضافه شده که جای بسی خرسندی را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز