۷ اسفند روز امید؛

بیمارستان فاطمیه همدان به عنوان شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است

۱۳۹۴/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۱:۱۰
کد خبر: ۳۷۷۷۶۹
بیمارستان فاطمیه همدان به عنوان شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:بیمارستان فاطمیه همدان به عنوان شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حبیب الله موسوی با اشاره به رای گیری در بیمارستان های همدان گفت: در راستای برگزاری انتخابات دانشگاه علوم پزشکی همدان طبق قانون و با تمام علاقه، تمام امکانات خود را در اختیار گذاشته است.
وی افزود: یمارستان فاطمیه همدان به عنوان شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است و سایر بیمارستان ها ی استان نیز به عنوان شعبه سیار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه طی روز برگزاری انتخابات همه بیمارستانهای همدان در آماده باش کامل قرار دارند، تاکید کرد: در این راستا همه امکانات لازم در سطح مراکز درمانی، اورژانس ها و بیمارستانها اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شهر همدان دارای پنج بیمارستان دولتی، بیمارستان تامین اجتماعی و دو بیمارستان خصوصی مطهری و بوعلی است و دارای دو کلینیک است.

موسوی بهار با تاکید بر اینکه باید همه برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم، افزود: نیروها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی همدان شامل اتومبیل، رایانه و وسایل و امکانات در اختیار ستاد انتخابات گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان همکاری لازم را در تمام فضاهای درمانگاهی و بیمارستانی با ستاد انتخابات استان دارد، عنوان کرد: ۱۱هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به همراه خانوده هایشان در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

 

نظر شما