معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان:

هیچ خانه‎مسافری در همدان مجوز ندارد

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۱:۲۷
کد خبر: ۳۸۱۲۱۵
هیچ خانه‎مسافری در همدان مجوز ندارد
علی خاکسار با بیان اینکه در حال حاضر هیچ خانه‎مسافری در همدان مجوز ندارد، گفت: فراخوان صدور مجوز برای خانه‌‌مسافرهای همدان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی از 25 اسفند ماه دایر می‌شود، بیان کرد: دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی بر اساس سال‎های گذشته در معاونت صنایع‌دستی مستقر می‌شود و تا 15 فروردین‌ ماه به همراه کمیته‌های 10 گانه به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با تأکید بر اینکه تمام اماکن اقامتی تدابیر لازم را برای اسکان مسافران دارند، گفت: 10 هتل، 15 مسافرخانه و مهمان‌پذیر و دو هتل آپارتمان ظرفیت پذیرش مسافران و گردشگران را خواهند داشت.

وی یادآور شد: کمیته اسکان آموزش و پرورش نیز تشکیل شده و مقرر شد کلاس‌ها و مدارس در دسترس را در اختیار اسکان نوروزی قرار دهند.

خاکسار خاطر نشان کرد: تمام سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها نیز آماده شده تا در صورت نیاز به اسکان اضطراری در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

وی در خصوص خانه‌مسافرها نیز گفت: برای اخذ مجوز خانه‌مسافرها نیز فراخوان داده شده تا کسانی که بنا دارند مجوز اقامتی دریافت کنند، تا 25 اسفند ماه به این مهم مبادرت کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ خانه مسافری مجوز اسکان مسافر ندارد، بیان کرد: مجوزهای خانه‌مسافرها با موعد زمانی کمتر از یک سال صادر می‌شود.

وی افزود: سعی ما بر این است مجوز خانه‌مسافر برای نیمه نخست سال که مسافر زیاد است، صادر شود زیرا نیمه دوم سال تعداد مسافران اندک است و تعداد هتل‌ها و مهمان‌پذیرها کفایت می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز