رئیس آموزش و پرورش ملایرمطرح کرد

اسکان میهمانان نوروزی در هفت مدرسه شهرستان ملایر

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۳:۵۴
کد خبر: ۳۸۲۲۲۰
اسکان میهمانان نوروزی در هفت مدرسه شهرستان ملایر
کاوه برخورداری اظهار داشت: 7 مدرسه با 42 کلاس با ظرفیت 250 نفر و خانه معلم شهرستان با 32 تخت آماده پذیرش مهمان‌های نوروزی شهرستان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازملایر، رئیس اداره آموزش و پرورش ملایردر ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان اظهار داشت: 7 مدرسه با 42 کلاس با ظرفیت 250 نفر و خانه معلم شهرستان با 32 تخت آماده پذیرش مهمان‌های نوروزی شهرستان هستند.

وی افزود: نمازخانه مدارس و اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در مواقع اضطراری برای اسکان مسافران را دارند .

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‌های ملایر نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل شرکت‌های حمل و نقل شهرستان برای ارائه خدمات گفت: پیش‌فروش حضوری و اینترنتی بلیط اتوبوس‌ها از 25 اسفندماه در شهرستان آغاز می‌شود.

سید اسماعیل صفوی‌زاده افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی در تمام محورهای شهرستان وجود داشته و این مجتمع‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند و بازدیدهای لازم از این مجتمع‌ها نیز انجام شده است.

وی با اشاره به آمادگی شبانه‌روزی مرکز معاینه فنی شهرستان نیز افزود: 5 هزار کتابچه شامل ساعات حرکت، تقویم و غیره آماده شده که در زمان تهیه بلیط در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل کمیته‌های ده‌گانه برای خدمات‌دهی به مسافران گفت: امسال نیز خوشبختانه مانند سال‌های گذشته با توجه به بازدیدها و گزارش‌های رسیده از تأسیسات گردشگری و واحدهای صنوف به ویژه صنوفی که در زمینه ارزاق عمومی فعالیت آمادگی کامل برای ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی در شهرستان وجود دارد.

محمدرضا بهاری از برگزاری رزمایش ترافیک و خدمات سفر در روز سه شنبه 25 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان خبر داد و افزود: در روز اول فروردین ماه نیز مراسم استقبال از مسافران نوروزی نوروزی با حضور مسئولان شهرستان برگزار می‌شود.

 

نظر شما