فرماندار ویژه ملایر

سرکشی و نظارت مسئولان نهادهای مربوطه در ایام نوروز باید مستمر باشد

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۶:۳۹
کد خبر: ۳۸۲۲۲۴
سرکشی و نظارت مسئولان نهادهای مربوطه در ایام نوروز باید مستمر باشد
عبدالعظیم رضایی گفت: سرکشی و نظارت مسئولان نهادهای مربوطه در ایام نوروز باید به صورت مستمر باشد تا مشکلات احتمالی رفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر، فرماندار ویژه ملایر در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ملایر با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های تفریحی توریستی شهرستان ملایر اظهار کرد: ایام نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای معرفی بیشتر این شهرستان به مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران شهرستان باید برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی داشته باشند، گفت: اولویت کاری مسئولان در این ایام آماده‏‎سازی و ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران نوروزی باشد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: برخورد و پذیرایی خوب از میهمان باعث ایجاد خاطره خوش از شهرستان شده و نقش مهمی در نشان دادن ظرفیت‌های ملایر دارد.

وی به لزوم حضور نماینده بیمه‌ها برای خسارت احتمالی به مسافران تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد در صورت بروز مشکلات احتمالی و سوانح برای مسافرین، برنامه‌ریزی لازم برای بحث بیمه و خسارت انجام شود تا مسافران دچار دردسر نشوند.

رضایی بر نظافت نمازخانه‌های بین راهی، اماکن تفریحی و توریستی، پارک‌های ورودی شهر و نمازخانه‌های پارک‌ها و پاکسازی محورهای عبوری شهرستان تاکید کرد و افزود: ارائه امکانات بهتر رضایت‌مندی مسافران نوروزی را به همراه دارد.

وی گفت: سرکشی و نظارت مسئولان نهادهای مربوطه در ایام نوروز باید به صورت مستمر باشد تا مشکلات احتمالی رفع شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان ملایر میزبان چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: دو تن از این شهدا در حوزه علمیه خواهران ملایر، گروه 43 امام علی(ع) و دو تن از شهدا نیز در شهر زنگنه خاکسپاری خواهند شد.

فرماندار ویژه ملایر بر حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدا تاکید کرد و خاطر نشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و حضور ما در این مراسم بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدای والامقام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز