مدیرعامل شرکت آبفا همدان

۱۸۰ میلیارد ریال هزینه آب و فاضلاب مسکن مهر در همدان شد

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۹:۳۵
کد خبر: ۳۸۲۴۸۱
۱۸۰ میلیارد ریال هزینه آب و فاضلاب مسکن مهر در همدان شد
سیدهادی حسینی بیداربا اشاره به اینکه بیشتر خدمات مربوط به مسکن مهر استان همدان به صورت تعهدی انجام شده است، گفت: برای ارائه زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر 18 میلیارد تومان هزینه شده که قرار است بخشی از آن توسط وزارت نیرو و مابقی از طریق اداره کل راه و شهرسازی تامین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت آبفا همدان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: در مجموع امسال 95 میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های آب و فاضلاب استان همدان جذب شده که نسبت به سال گذشته 150 درصد افزایش داشته است.

وی اعتبارات مصوب شرکت آبفا همدان در سال 93 را 38 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که اعتبار امسال با پیگیری‌های صورت گرفته به 95 میلیارد تومان رسیده که از محل‌‎های مختلف اعتباری در حال جذب است.

حسینی بیدار با اشاره به اینکه افزایش بیش از 100 درصدی اعتبارات به سبب پیگیری‌های مستمر بوده است، عنوان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان نیز 30 میلیارد تومان در بخش فاضلاب و 6 میلیارد تومان در بخش آب برای استان همدان اعتبار مصوب شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات بخش آب استان همدان سال گذشته 16 میلیارد تومان بوده که امسال به 27 میلیارد تومان افزایش یافته است، اظهار داشت: اعتبارات بخش فاضلاب سال گذشته 26 میلیارد تومان بوده که امسال 50 میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است.

حسینی بیدار با اعلام اینکه وزارت نیرو اعتباراتی برای استان‌های دارای تنش آبی در نظر می‌گیرد، اظهار داشت: برای استان همدان از این محل 11 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که پنج میلیارد و 500 میلیون تومان آن تاکنون پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه بیشتر خدمات مربوط به مسکن مهر استان همدان به صورت تعهدی انجام شده است، گفت: برای ارائه زیرساخت‌های آب و فاضلاب مسکن مهر 18 میلیارد تومان هزینه شده که قرار است بخشی از آن توسط وزارت نیرو و مابقی از طریق اداره کل راه و شهرسازی تامین شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه استان همدان سال سختی را در زمینه تامین آب پشت سر گذاشته است، گفت: تولید آب در سال 86 برای همدان هزار و 950 لیتر در ثانیه بوده که با تلاش و اقدامات صورت گرفته امسال میزان تولید آب برای همدان به هزار و 500 لیتر در ثانیه رسیده است.

حسینی بیدار با بیان اینکه کاهش تولید آب با تلاش کارکنان، صرفه‌جویی مردم و استفاده از تجهیزات نوین بوده است، اظهار داشت: میزان بارش‌های استان همدان امسال در مقایسه با سال گذشته وضعیت مطلوبی داشته ولی هنوز آسیب‌های وارد شده از طریق خشکسالی به منابع آبی استان همدان جبران نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز