۶۳ درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد(ره) همدان هستند

۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۰۱:۵۲
کد خبر: ۳۸۲۴۸۳
۶۳ درصد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد(ره) همدان هستند
علی نامدار گفت: ۶۳ درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: در حال حاضر بیش از ۴٨ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان همدان هستند که معادل 63 درصد آن را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

 

وی افزود: همچنین تعداد 8 هزار و 200 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، یک هزار و 772 دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف و 64 طلبه تحت حمایت این نهاد هستند.

 

وی تصریح کرد: در 10 ماهه سال جاری ١۴هزار مراجعه موردی به کمیته امداد استان وجود داشته که به صورت موردی از سوی کمیته امداد امام راحل به این افراد کمک شده است.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون مبلغ 10 میلیارد و 300 میلیون ریال در جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان ، دانشجویان و طلاب تحت حمایت این نهاد هزینه شده است .

 

نامدار بیان داشت: در سال جاری در جهت ارائه خدمات حمایتی موردی به 14 هزار و 589 نفر از نیازمندان مبلغ 10 میلیارد ریال پرداخت شده است .

 

وی ابراز داشت: در سال جاری برای 34 هزار و 502 نفر از مراجعین مددجو و غیر مددجوی همدانی خدمات پذیرش و مددکاری ارائه شده است .

 

وی گفت: کمیته امداد استان همدان اعتباری افزون بر 7.5 میلیارد تومان برای مددجویان به حساب تامین اجتماعی واریز کرده که با این اقدام پس از مدت مقرر افراد مستمری‌بگیر کمیته می‌توانند از تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی دریافت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز