کاهش ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در همدان

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۷:۱۸
کد خبر: ۳۸۲۸۹۲
کاهش ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در همدان
اسدالله ربانی‌مهر گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۶۵ میلیارد تومان وام ازدواج در همدان پرداخت شده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان ملایر با بیان اینکه وظایفی که در حوزه جوانان وجود دارد وظیفه‌ای فرادستگاهی است، اظهار داشت: در این حوزه بحث راه‌اندازی سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها با توجه به ظرفیت خوب شهرستانها پیگیری شود.

وی افزود: در همدان بیش از 300 سمن فعال است که 75 واحد در حوره جوانان فعالیت می‌کنند و استان همدان جایگاه خوبی در این زمینه دارد و انتظار است تقویت سازمان‌های مردم نهاد در شهرستانها نیز در اولویت باشد.

ربانی‌مهر با اشاره به بررسی وضعیت ازدواج آسان گفت: در این راستا باید در بحث آموزش کار جدی‌تر دنبال شود، همچنین برای سال آینده اجرای طرح همسان‌گزینی نیز با همکاری مشاورهای مجرب پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت وام‌های ازدواج نیز گفت: در شش ماهه امسال 60 میلیارد ریال وام ازدواج به جوانان پرداخت شد که طبق تاکیدات مسئولان استان این رقم به 650 میلیارد ریال در 11 ماهه امسال رسید که باز هم با کاهش 40 درصدی در اعطای وام ازدواج نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

ربانی‌مهر با تاکید بر ضرورت فعالیت مجمع خیرین ازداوج در شهرستانها بر تدوین برنامه‌های اجرایی و راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه توسط مجمع، برنامه‌ریزی برای هفته جوان در اردبیهشت ماه سال آینده و حضور حداقل سه جوان نخبه در جلسات ستاد امور جوانان شهرستان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز